ניסאן ישראל זכתה לאחרונה לפרס מחברת ניסאן העולמית, על כך שהייתה ראשונה מבחינת מכירות בין היבואנים העצמאיים באירופה, ושברה את שיא המכירות שלה בישראל מאז הקמתה לפני 25 שנים. מדובר בנתון עבור שנת 2016, שהיפנים מודדים מתחילת אפריל 16 עד סוף מרץ 2017, כאשר באופן ברור הרבעון הראשון של 2017 תרם למספרים הנאים.
אבל לפי מורן סיטין, מנכ"לית ניסאן ישראל, זוהי רק ההתחלה: "ניסאן עשתה מהלך של השלמת כיסוי השוק והרחבת המבחר בשנתיים-שלוש האחרונות. פעם לא שיחקנו בתחום המשפחתי או המנהלים - וזה השתנה".

דגש ספורטיבי
אבל בניסאן לא מתכוונים לנוח על השמרים ולפי סיטין הם יחדשו בכמה חזיתות בתקופה הקרובה. המותג מתכונן לתת במה גדולה יותר למכוניות הספורט שלו, עם פעילות ברורה ומודגשת יותר. הרעיון הוא לפעול בצורת מחלקה עם צוות ייעודי. בניסאן מצפים שזה יביא לעליית מכירות מהותית לגרסאות הניסמו של ה-Z וה-GTR. בהמשך תצטרף אליהם גרסת הניסמו של הג'וק, ששיווקה הופסק לפני כשנתיים.
הדגמים החדשים של ניסאן: ניסאן תמשיך לגדול
צילום: מנהל
ניסאן 370Z ניסמו
בצד השגרתי יותר צפויים להגיע הקשקאי וה-X טרייל המחודשים כבר ברבעון האחרון של 2017. לפי סיטין, הרעיון הוא להכניס יותר מערכות בטיחות וכאלה שמכינות לנהיגה אוטונומית בדגמים הבאים.

באוקטובר השנה תחזור ניסאן לתחום הטנדרים, אחרי היעדרות של שנתיים, עם הנבארה החדש. האלמרה צפויה לחזור אלינו בסוף 2018 עם דגם חדש. והמיקרה? הדגם החדש יגיע אלינו כנראה רק ב-2019 ועד אז תוצע כאן המיקרה המוכרת.

חידוש חשמלי
ואולם החידוש הגדול והחשוב מבחינת ניסאן ישראל בתקופה הקרובה יהיה הליף החדשה. זו אמורה להגיע אלינו באמצע השנה הבאה. מדובר ברכב משפחתי מבחינת מימדים, שיציע טווח תיאורטי של 400 ק"מ, ומעשי של 300. בניסאן מתכוונים לשווק אותו בצורה אקטיבית יותר מאשר את הדור הקודם, ומצפים לרמת מכירות משמעותית יותר מזו שהייתה לכלים חשמליים עד כה, וכבר עובדים על תשתיות.
הדגמים החדשים של ניסאן: ניסאן תמשיך לגדול
צילום: מנהל
ניסאן נבארה
את 2016 סיימה ניסאן עם כ- 14,000 מכירות, אבל סיטין חוזה גדילה נוספת ב-2017. גם ב-2018 היא מצפה לגדול מבחינת הכמות, או לפחות בנתח השוק.
הדגמים החדשים של ניסאן: ניסאן תמשיך לגדול
צילום: מנהל
ניסאן ליף