שנה אחרי שהציגה אותו בגרסת תצוגה בתערוכת פריז, ב.מ.וו חושפת את ה-X2 החדש בגרסה כמעט-סדרתית, ותחת הסוואה. רכב הפנאי - מעין גרסה ספורטיבית של ה-X1 (או Sports Activity Coupe בשפת ב.מ.וו), צפוי להגיע לישראל באמצע שנת 2018, כך נמסר מחברת דלק מוטורס, יבואנית המותג. הרכב החדש צפוי להיחשף לראשונה בתערוכת פרנקפורט בחודש הבא.
ב.מ.וו X2 נחשף (כמעט) עם הסוואה מקורית
צילום: מנהל
כמקובל ברכבי ה-X בעלי הספרה הזוגית בב.מ.וו, ה-X2 יהיה מעין קופה-פנאי עם גג נמוך יותר מה-X1 ועיצוב ספורטיבי יותר. בהתאם, ב.מ.וו ציידה אותו בהסוואה בסגנון "הג'ונגל האורבני", כלומר במעין הסוואה צבעונית בגווני צהוב-כתום-אפור-שחור, במקום השחור-לבן המקובל.
ב.מ.וו X2 נחשף (כמעט) עם הסוואה מקורית
צילום: מנהל
מלבד זאת היצרנית לא מספקת פרטים כלשהם לגבי הרכב החדש, שצפוי להציע מידות דומות ל-X1 (למעט הגובה) ומנועים דומים. פירוש הדבר שאורכו יעמוד על כ-444 ס"מ, רוחבו על כ-182 ס"מ ובסיס הגלגלים שלו על כ-267 ס"מ. בהיצע המנועים צפו ליחידות טורבו בנזין ודיזל, עם הספקים שנעים בין 136 ל-231 כ"ס.
ב.מ.וו X2 נחשף (כמעט) עם הסוואה מקורית
צילום: מנהל
גרסת התצוגה משנה שעברה
ב.מ.וו השיקה את ה-X1 החדש בשנת 2015, ועשתה בו לראשונה שימוש בפלטפורמת הנעה קדמית (משותפת למיני קאנטרימן החדש ולסדרה 1 הבאה). ה-X1 משווק גם בישראל, ומחירו מתחיל מ-245 אלף שקל. מחיר ה-X2 צפוי להיות גבוה מכך, אם כי לא ידוע בכמה.

ובעניין אחר - ב.מ.וו חוזרת לגל הינע מפלדה
החל מנובמבר 2017 היצרנית הבווארית תפסיק לשווק את את גרסאות הקיצון M3 ו-M4 עם גל הינע מתרכובת CFRP (תרכובת סיבי פחמן ופלסטיק) ותחזור לגל הינע מפלדה. הסיבה היא תקני הזיהום המחמירים, ואם אתם מרימים גבה, אז הרי לכם ההסבר - גל הינע מפלדה אמנם כבד יותר, אך קוטרו קטן יותר ובמרחב הנותר ניתן להתקין עוד פילטר.