יצרנית הרכב אמ.ג'י (MG), חלק מקונצרן הרכב הסיני שנגחאי אוטומוטיב ובעבר מותג בריטי מקבוצת רובר, חשפה מתיחת פנים ל-3. מכונית הסופרמיני של המותג, שמשווקת מזה כארבע שנים ונמכרת גם בישראל, מקבלת מנוע בנזין חזק יותר ותיבה אוטומטית, לצד עדכון לעיצוב ולאבזור.
אמ.ג'י מרעננת את ה-3 עם תיבה אוטומטית
צילום: מנהל
הסופרמיני הוותיקה זוכה לחרטום שונה עם שינוי לפגוש, יחידות תאורה וסבכה, בעוד שמאחור העדכון קל יותר ומהצד מינימלי. השינוי גורר איתו בכל זאת עדכון למידות - כולל תוספת של 3.5 ס"מ לאורך הכולל (כעת 405.5) וס"מ אחד לגובה (ל-152). הרוחב (173 ס"מ) ובסיס הגלגלים (252) נותרו ללא שינוי.
ה-3 תוצע עם מנוע 1.5 ליטר מעודכן, שמפיק כעת 117 כ"ס ו-15.3 קג"מ, לעומת 106 ו-14 בהתאמה בדגם הנמכר כיום בישראל. גרסה זו תוצע בסין רק עם תיבה אוטומטית, שכיום אינה זמינה בישראל. לצידה אמ.ג'י תציע מנוע 1.2 ליטר עם 102 כ"ס ו-12.3 קג"מ שמשודך רק לתיבה ידנית. בשלב זה לא ברור אם גם בישראל יבוצע שינוי דומה בגרסאות, ואם התיבה האוטומטית כלל מיועדת לשיווק מחוץ לסין.
אמ.ג'י מרעננת את ה-3 עם תיבה אוטומטית
צילום: מנהל
מלבד העיצוב המחודש והמנוע המחוזק, ה-3 זוכה לשדרוג גם בתא הנוסעים. שם מלבד עיצוב חדש ומהודר יותר, תמצאו גם מערכת מולטימדיה עם מסך "8. מחברת לובינסקי, יבואנית אמ.ג'י לישראל, נמסר כי עדיין לא ידוע מתי תגיע אלינו ה-3 המחודשת. במותג נערכים עם זאת להשקה חשובה הרבה יותר - ה-ZS, רכב פנאי קטן שיתחרה בניסאן ג'וק, יושק אצלנו לקראת סוף השנה.