מגיש: אליק פרומצ'נקו | צילום ועריכה: עזרא רפאל
סימולטורי נהיגה הם ז'אנר משחקים שנמצא אתנו מראשית ימי המחשבים האישיים. אבל הם עשו דרך ארוכה מאוד לאורך השנים בכל הקשור לריאליזם, הן בגרפיקה והן בהתנהגות המכונית. הדור החדש של הגראן טוריסימו ספורט, סימולטור הנהיגה של סוני שנמצא איתנו כבר עשרים שנה, מציע את הטוב ביותר שיש לעולם המחשוב היום להציע. תמיכה ברזולוצית 4K ובמשקפי מציאות מדומה, כמו גם גרפיקה שלפעמים קשה להבדיל בינה לבין צילום אמיתי והתנהגות ריאליסטית של המכוניות במשחק.
לכבוד השקת המשחק החדש בארץ, קיבלנו מסוני הזדמנות להתנסות ראשונה ובלעדית במשחק החדש, המאפשר לבחור בין מאה ושישים מכוניות ספורט. ומי יכול להעיד על רמת הראליזם של סימולטור יותר מאשר אנשים שנוהגים ביום יום במכוניות שמככבות במשחק? לכן הזמנו להשקה את חברי מועדון IMC, שנהגו בסימולטור – עם משקפי מציאות מדומה – ברכב מאותו סוג שחונה אצלם בבית.
ששון יצחק, מנהל מועדון IMC, נרתם לפרויקט בהתלהבות, ולהשקה התייצבו בעלי ניסאן GTR, פורשה 911 GT3, ב.מ.וו i8, לקסוס RCF, קורבט וגם בעלים של גולף GTI דור ראשון, אחד בר ברוך. אולי שמעתם עליו פעם. וזו היתה רק ההתחלה, כי תוך כדי האירוע הגיעו למקום עוד ועוד חברי IMC עם מכוניות מגניבות – ורצון לנהוג בסימולטור, והשמחה היתה רבה.
אז האם נהיגה בסימולטור מצליחה להידמות לדבר האמיתי? כנסו לסרטון שצילמנו בהשקה וגלו.
לרשימת המשווקים המורשים לחצו כאן
סוני גראן טוריסימו – החיים במציאות מדומה
צילום: מנהל