למבורגיני חשפה תמונה ראשונה של האורוס (Urus), בטעות. בערך. זה לא קורה הרבה, אבל יצרנית הרכב האיטלקית חשפה בסרטון חדש תמונה מלאה של רכב עתידי, במה שכפי הנראה נועד כהדלפה מכוונת ליצירת עניין בהשקה הצפויה. ואפשר להבין את ההתרגשות בלמבורגיני - מדובר ברכב הפנאי הראשון של המותג, אלא אם לוקחים בחשבון את יצירת השטח הביזארית (ונפלאה) משנות ה-80, ה-LM002.
 
למבורגיני נכנסת מאוחר לעולם רכבי הפנאי הספורטיביים, הרבה אחרי שפורשה קאיין הוכיח לכל העולם שזה לא רק אפשרי, אלא גם מאוד, מאוד רווחי. גם רכבי פנאי יוקרתיים דוגמת בנטלי בנטייגה (אח לפלטפורמה של האורוס) ולנד רובר ריינג' רובר נמצאים על הכוונת.
 
למבורגיני אורוס נחשף בטעות בכוונה
צילום: מנהל

בסרטון החדש מסדרת מצבי הנהיגה של למבורגיני, שמתארים את תוכניות הנהיגה שתציע המכונית, נראה לשבריר שנייה עיצוב האורוס במלוא הדרו. החשיפה בוצעה באמצעות איור דיגיטלי שמופיע במסך המולטימדיה כאשר נבחר מצב הנהיגה "קורסה" (מסלול). למבורגיני חשפה קודם לכן גם סרטונים למצבי נהיגת שטח, חול ושלג.
 
פרטים נוספים על האורוס, כמו גם תמונות רשמיות מלאות, צפויים להתפרסם בתחילת החודש הבא. בשלב זה לא ידוע על תוכניות של חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית מותגי קונצרן פולקסווגן, להתחיל בשיווק למבורגיני בישראל.