פיג'ו ישראל משיקה את ה-5008, שיושב על פלטפורמה מוארכת של ה-3008 ומציע קו עיצובי דומה – ושבעה מקומות. הרכב, שיצא לדרך באירופה לפני יותר משנה, מחליף בקו הדגמים של פיג'ו מיניוואן עם אותו השם. חשיבות ה-5008 ברורה והוא משלים את המעבר המלא של פיג'ו ממיניוואנים לתחום הפנאי, ויצירת קו פנאי שלם. "היום יש לנו מענה מושלם לשלושת הפלחים החשובים בתחום הפנאי" אמר דני שביט, מנכ"ל לובינסקי, בהשקה.

ה-5008 מציע בסיס גלגלים ארוך ב-16.5 ס"מ משל ה-3008, ובסך הכל 284 ס"מ – אחד הארוכים בקטגוריה. ההבדל באורך הכללי הוא 19 ס"מ (464 ס"מ בסך הכל). תא המטען מציע נפח של 780 ל' כששורת המושבים השלישית מקופלת, כך שלפחות על הנייר הוא הגדול בקבוצה. כמו ב-3008, גם כאן מככבת תפיסת הi- קוקפיט, בה ההגה קטן ונמוך, ונמצא מבחינת קו הראיה מתחת למחוונים. אלו האחרונים הם על בסיס צג דיגיטאלי, עם אפשרות להחליף את מראה ואופי התצוגות.  

פיג'ו 5008 בארץ – החל מ-180,000 שקלים
צילום: יצרן, מערכת אוטו 
 
מתכון מוכר
בדומה ל-3008, הרכב החדש יוצע עם שלושה מנועים שישודכו לתיבת ששת ההילוכים האוטומטית המוכרת מדגמי פיג'ו האחרים. בחזית הבנזין מדובר במנוע ה-1.6 ליטר טורבו 165 כ"ס המוכר (האצה ל-100 קמ"ש תארך 10.5 ש'). לצידו יוצע ה-1.6 דיזל 120 כ"ס (13.6 ש') החסכוני, שנתון צריכת הדלק הממוצע שלו עומד על 23.2 ק"מ לליטר. בפסגת ההיצע תעמוד גרסת ה-GT, שלה מנוע 2.0 ל' דיזל שמייצר 180 כ"ס ו-40.8 קג"מ (10.2 ש' למאה). לגרסת הבנזין ציון ירוק 11 ל-1.6 ל' דיזל 5 ול-2.0 ל' דיזל 12.
 
יותר בטיחות   
ה-5008 מדגיש את תהליך השיפור בציוד הבטיחותי של פיג'ו, כאשר כבר רמת האקטיב הבסיסית תוצע עם מערך בטיחות עשיר שכולל בלימה אוטומטית (עד 60 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל ועד 80 קמ"ש בזיהוי רכב), ניטור שטחים מתים והתרעה על סטייה מנתיב. לרמת הפרמיום בלימה אוטומטית מתקדמת יותר (עד 140 קמ"ש), בקרת שיוט אדפטיבית, עמעום אורות אוטומטי, תיקון סטייה מנתיב וניטור שטחים מתים עם פעולה אקטיבית של ההיגוי.   
 
האקטיב תוצע כמובן עם מערך המולטימדיה המקורי ("8) המשופר של פיג'ו שכולל בלוטות' וממשק אפל קארפלי וגם מצלמה. היא תכלול חישוקי "18 קלים, תפעול הילוכים מההגה, ובקרת אקלים עם שליחת מיזוג לאחור.  
 
פיג'ו 5008 בארץ – החל מ-180,000 שקלים
צילום: יצרן, מערכת אוטו 

הפרמיום תוסיף אווירה יוקרתית יותר עם גג זכוכית פנרואמי נפתח, פתיחה חשמלית לדלת האחורית (אופציה בתוספת מחיר), תפעול חשמלי לכיוון מושב הנהג, משטח טעינה אלחוטי לסלולארי, שילוב דמוי עור בריפוד, בקרת אקלים מפוצלת, ומגשים בגב המושבים הקדמיים. מפתח חכם יהיה תוספת בעלות של 3000 שקלים.
 
רמת הגימור GT תוסיף תאורת לד עוקבת פניה, חישוקי "19, בורר מצבי ניהוג, גג שחור, עור משולב אלקטנרה, עיסוי במושבים הקדמיים, אפשרות לצביעה שונה של דופן המכונית (קופה פראנש) ועוד.

פיג'ו 5008 בארץ – החל מ-180,000 שקלים
צילום: יצרן, מערכת אוטו

בניגוד לפער המחיר בין גרסאות הדיזל לבנזין ב-3008 (מ-7000 עד 10,000 שקלים), ב-5008 מחיר גרסאות ה-1.6 ל', דיזל ובנזין, יהיה זהה. הוא יחל ב-180,000 לרמת האקטיב והפרמיום המהודרת תעלה 200,000 שקלים (197,000 שקלים בהשקה). הגרסה הבכירה, 2.0 ל' דיזל GT, תעלה 240,000 שקלים. גרסאות הבנזין תהיינה זמינות לאספקה ממש מההשקה, בעוד גרסאות הדיזל ינחתו בארץ תוך מספר שבועות.

דני שביט מסביר כי קשה לצפות את כמות המכירות של הדגם בגלל התלות ביכולת היצרן לספק את הביקוש הגדול. "כל כמות שנקבל נמכור" הוא מבטיח ומספר גם שפיג'ו צפויה לשבור את שיא המכירות שלה בישראל בשנת 2018. 

פיג'ו 5008 בארץ – החל מ-180,000 שקלים
צילום: יצרן, מערכת אוטו