דני שביט, מנכ"ל לובינסקי, צופה כי 2018 תהיה אחת השנים הטובות בתולדותיה, כך הסביר בהשקת ה-5008. את 2017 יסיים המותג הצרפתי עם מכירות של כ-6600 כלי רכב, גידול של כ- 5%, ודני שביט צופה כי הצמיחה תואץ ב-2018, בה מתחזק מבחר דגמי פיג'ו בדגמים חדשים. "אם נקבל את הכמויות שאנחנו רוצים 2018 תהיה מצוינת, אם לא היא תהיה טובה מאוד – ובכל מקרה נשבור את השיא" הסביר שביט. התקווה של שביט מבוססת כמובן על הצטרפות ה-5008 ועל הבטחה שקיבל היבואן מהיצרן להקצאה גדולה יותר של דגמי 3008, בהם נרשם מחסור במהלך 2017.
הציפייה בפיג'ו ישראל שה-5008 גם יעזור למותג לייצב דימוי יותר יוקרתי מהמקובל בתחומי המאסה, שיאפשר להם למשוך לקוחות מתחומי היוקרה.
פיג'ו בישראל: יותר בטיחות ב-2018
צילום: מנהל
פיג'ו 308 המחודשת. תגיע בקרוב

אבל החדשות של פיג'ו אינן מסתיימות ב-5008. בתקופה הקרובה תנחת כאן ה-308 המחודשת: בימים הקרובים תגיע גרסת הסטיישן (SW) ומספר שבועות אחריה ההאצ'בק. לקראת סוף השנה צפויה לנחות כאן היורשת המדוברת ל-508, שתוצע גם עם מנוע ה-2.0 ליטר מוגדש חדש שמייצר 225 כ"ס. בלובינסקי מודעים היטב לירידה בהיקף המכירות בתחום המשפחתיות הגדולות, ובכל זאת בטוחים שניתן לייצר גם שם תנועה מעניינת.
מהצד השני מתכוונים בפיג'ו ישראל לצמצם את מכירות ה-301, שאינה מתאימה לתדמית היוקרתית יותר שפיג'ו מנסה ליצור.

במקביל שביט מצהיר על כוונה להביא את דגמי פיג'ו עם מירב האבזור הבטיחותי הזמין לשוק הישראלי. כך למשל עם פתיחת 2018 יקבלו ה-108, ה-2008 וה-308 המחודשת מערך בלימה אוטומטי חדש, שפועל במהירויות עירוניות. ה-3008 תקבל את מערך הבלימה האוטומטי המתקדם יותר, כמו זה שמוצע ב-5008. בדגמי ה-108 וה-2008 תלווה את התוספת התייקרות של 1000 שקלים במחיר. ייתכן ובמהלך השנה יתאפשר לייבא גם את ה-208 עם מערכת בלימה אוטונומית.
פיג'ו בישראל: יותר בטיחות ב-2018
צילום: מנהל
פיג'ו 2008. תקבל מערך בלימה אוטומטי חדש, שפועל במהירויות עירוניות