אם חשקה נפשכם לטייל ברחבי העולם בנוחות מפנקת, להגיע לפינות נידחות, לכבוש פסגות, לצלוח נהרות ובכלל להיות הרפתקנים, לחברת Bocklet הגרמנית השוכנת בקובלנץ יש פתרון בשבילכם. בוקלט, שנוסדה בשנות ה-80, מתמחה בהסבת כלי רכב למשימות מיוחדות – בעיקר רכבי טיולים, Motorhomes. בין אלו בולטת סדרת כלים בעלי הנעת 4x4 העונה לכינוי המתבקש "דאקאר".
המוצר האחרון והקיצוני ביותר בסדרה הושק לאחרונה, והוא נושא את הכינוי "דאקאר U685". כבסיס משמש רכב-העבירות האולטימטיבי, אונימוג U4000 מבית מרצדס. השינויים שמבצעת בוקלט כוללים הוספת כל הנוחיות שיש לנו בבית, ממטבח ועד שירותים; הרשימה כוללת מקרר בקיבולת 110 ליטרים, מקלחת, מים חמים, מיזוג וחימום, פנל סולרי על הגג בעל תפוקה של 260 וואט לטעינת מצברים ידידותית לסביבה, מסך טלוויזיה שטוח עם נגן DVD, צלחת לקליטת שידורי לווין ומיטה כפולה מרווחת. הסדנה תשמח כמובן לספק לכם כל דבר אחר שתעלו בדעתכם. מיכל דלק של 290 ליטר מבטיח טווח נסיעה שיספיק גם לאותם אזורים בהם תחנות דלק אינן בנמצא בכל פינה, ויש גם מיכל מים של 300 ליטרים ומיכל שופכין של 200 ליטרים.
על רכב הבסיס מיותר מן הסתם להרחיב את הדיבור: שמם של אונימוגים הולך לפניהם. הדגם הספציפי שכאן מצוייד במנוע דיזל 4 צילינדרים בנפח 4.3 ל' המספק 218 כ"ס. הארגז היעודי שהורכב על השילדה תוכנן כך שלא יפריע לזוויות הגישה והנטישה, ויש אמצעי עזר כמו מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים, מצלמה אחורית. אם אפילו העבירות האגדית של האונימוג לא תספיק יש כננת רבת-עוצמה שתשלוף אותו מכל תקיעה.
התענוג, כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, אינו זול: המחיר לצרכן הוא לא פחות מרבע מיליון אירו.