שרית רדין, פנים חדשות בתחום הרכב המקומי, מונתה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של קבוצת קרסו מוטורס. במסגרת תפקידה היא תהיה אחראית על האסטרטגיה, מהלכי שיווק, פרסום, ופעילות דיגיטלית של כל מותגי הקבוצה (רנו, ניסאן, אינפינטי, דאצ'יה, ופעילות הטרייד אין).
רדין הייתה בעבר מנהלת אסטרטגיה, אנליזה ומחקר בבנק מזרחי טפחות, ולפני כן חברת הנהלה בסינרג'י.
תפקידה של רדין מוגדר כחדש בקבוצה משום שהוא יתרכז בהצעדת קרסו קדימה בתחומי הדיגיטל.