הונדה ג'אז

סופרמיני

117900 ש"ח

3 שנים

21.5 ק"מ / ליטר

חוות דעת הונדה ג'אז

חוות דעת

הסופרמיני הלא-מאוד-קטנה של הונדה הוצגה במקור ב-2007 והגיעה אלינו ב-2008. הג'אז, מיום היוולדה, התהדרה בצד פונקציונלי מפותח הודות לתכנון פנים חכם שהציע מרווח רב - הן לנוסעים והן למטען - במסגרת המידות הצנועות של המכונית. הדור השני המשיך את המסורת לצד שיפור במרבית התחומים: רמות אבזור גבוהות , נוחות נסיעה משופרת, בידוד רעשים טוב ומנועים נמרצים לנפחם. יחד עם זאת, המסורת נשמרת גם כשמדובר בנקודות חולשה, עם תג-מחיר שהיה - בהתחלה - גבוה בצורה מופרכת (דגמי הבסיס בעלי גיר ידני עלו כמו משפחתיות אוטומטיות מן השורה, כשמחיר הגרסאות האוטומטיות האמיר לאזור המחייה של הסיוויק) שהביאה להפסקת השיווק של הדגם. ב-2009 ביצעה הונדה מתיחת פנים לדגם, שחזר לישראל בתחילת 2011. מבחוץ מדובר אמנם בעדכון קל בלבד, אולם השינויים הטכניים עמוקים יותר - המפעל הועבר מיפן לבריטניה, התיבה הרובוטית החד-מצמדית פינתה את מקומה לטובת תיבת הילוכים רציפה, נוסף דגם היברידי חסכוני יותר (יחידת הכוח המוכרת מהאינסייט ומהסיוויק ההיברידית), איכות הפנים שופרה (הן מבחינת איכות החומרים והן מבחינת איכות ההרבה) והמחירים הוזלו בצורה משמעותית - שהיו עדיין מהגבוהים לסגמנט מצד אחד, בעוד שקשה היה להגדיר את הדגם תחת סגמנט המיקרוואנים מצד שני. הדור השלישי הוצג במקור באמצע 2013 בעוד שהדגם האירופאי נחשף רק בתחילת 2015 - ובכל מקרה מדובר על דגם חדש לחלוטין.

עיצוב ונוכחות

עיצובה של הג'אז נראה כאבולוציה של קודמתה ושומר על מבנה המונובוקס הייחודי. התוצאה נאה מאוד וייחודית.

תא נוסעים ומטען

תא הנוסעים מרווח מאוד ומודולרי, עם שפע פטנטים לאחסון והובלה. איכות החומרים בינונית. תא המטען ענק.

מנוע, ביצועים וצריכת דלק

כל יחידות ההנעה חסכוניות מאוד בדלק, אך הביצועים אינם מבריקים. התיבה הידנית מצוינת ושילובה עם יחידת ה-1.2 ליטר מפתיעה - הן בהיבט הביצועים הזריזים והן בהיבט החיסכון בדלק. התיבה הרובוטית החד-מצמדית מצריכה זמן הסתגלות, בעוד שהתיבה הרציפה (רק עם מנוע 1.4 ליטר, אחרי מתיחת הפנים) נעימה יותר לשימוש. הדגם ההיברידי חסכוני למדי, אולם עדיין מצריך נהיגה מודעת (המנוע החשמלי מתפקד כמנוע-עזר ואין אפשרות לנסוע על חשמל בלבד).

נוחות והתנהגות

נוחות הנסיעה וההתנהגות השתפרו ביחס לעבר, אך הג'אז עדיין נמצאת בפער ביחס לשאר הקטגוריה, בעיקר עקב היגוי מנותק לחלוטין.

תמורה למחיר

הדגמים הידניים הם המומלצים יותר. מאז 2014 ניתן לרכוש בישראל רק את הגרסה ההיברידית.

סיכום

מכונית מצוינת - חסכונית, חכמה ושימושית - אך סובלת מהצלחה מוגבלת לאור תמחור מוגזם.

מעוניין להתייעץ עם מומחי הרכב של אוטו על הונדה ג'אז ?
הונדה
שלח
או צרו עימנו קשר:
3262*

השוואת נתונים טכניים

דגם
נפח
כ"ס/סל"ד
קמ"ש
0-100
מחיר
קבוצת רישוי
הונדה ג'אז 1.2i-VTEC ידני Trend 1198 6000/90 177 12.6 אין מידע קבוצה 3
הונדה ג'אז Hybrid, אוט' 1339 5800/(בנזין)88 175 12.2 ₪117900 קבוצה 2
הונדה ג'אז Hybrid, אוט', Elegance 1339 5800/(בנזין)88 175 12.2 ₪122900 קבוצה 2
יתרון חסרון

נתונים להשוואה

מחיר
117900
117900
121990
נפח מנוע
1339
1329
1598
1197
הספק/סל"ד
(בנזין)88 / 5800
99 / 6000
110 / 6000
105 / 5000
צמיגים
175/65R 15
185/65R 15
185/65R 15
195/55R 15
צריכת דלק
21.5
19.2
14.7
17.5
מבחני ריסוק
זיהום אוויר
2
2
4
6
אחריות
3
3
3
2
השוואה מלאה השוואה למתחרות אחרות
לתאום נסיעת מבחן על הונדה ג'אז
התיאום הינו שירות חינם וללא כל התחייבות
הונדה
הונדה
מעוניין לקבל טיפים ומידע נוסף ?

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
מתעניין בליסינג או מימון על הונדה ג'אז ?
חברות הליסינג / מימון - מציעות עסקאות לרכב חדש ומשומש
במחיר תחרותי ואפשרות לתשלום חודשי. לקבלת מידע מלאו את הטופס.
הונדה
הונדה
מעוניין לקבל טיפים ומידע נוסף ?

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
מתעניין ברכישת הונדה ג'אז
וטרייד אין לרכב שברשותך?
מלא את הפרטים בטופס ונציגי חברות רלוונטיות יחזרו אליך
הונדה
הונדה
מעוניין לקבל טיפים ומידע נוסף ?

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
מעוניין לקבל הצעה אטרקטיבית לרכישת
הונדה ג'אז
תדאג להביא עבורך את ההצעות המשתלמות ביותר
גם את אלה שהיבואן רוצה להסתיר.
הונדה
הונדה
מעוניין לקבל טיפים ומידע נוסף ?

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
מחפש הונדה ג'אז יד שנייה ?
מלא את הפרטים ונציגי חברות יד שנייה יחזרו אליך:
הונדה
הונדה
מעוניין לקבל טיפים ומידע נוסף ?

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon