רנו קאפצ'ר

פנאי/שטח בינוני

127000 ש"ח

18.5 ק"מ / ליטר

חוות דעת רנו קאפצ'ר

חוות דעת

הקפצ'ור מציג אבולוציה מוגבהת למכונית עליה הוא מבוסס (קליאו). תא המנוע של הקאפצ'ור אכלס, במקור, שני מנועי טורבו-בנזין – הבסיסי מסתפק ב-3 ציל' בנפח 900 סמ"ק (90 כ"ס) בעוד שלגרסה הבכירה ישנו מנוע 4 ציל' בנפח 1.2 ל' (120 כ"ס). הגרסה החזקה היא היחידה שמשודכת לתיבה רובוטית דו-מצמדית (6 היל'). ייחודו של הקאפצ'ור נמצא ביכולת ההתאמה האישית של פרטי האבזור, עם מגוון אפשרויות בחירה לצבעי הגג, שילובי ריפוד, דיפונים ועוד. בפברואר 2016 החל שיווק הקפצ'ור בגרסת דיזל-אוטומטית (1.5 ל', 90 כ"ס, תיבה רובוטית דו-מצמדית 6 היל') בעוד ששיווק דגם ה-0.9 ל' הופסק. 

עיצוב ונוכחות

  הקפצ'ור מציג אבולוציה מוגבהת למכונית עליה הוא מבוסס, הקליאו החדשה. יחד עם קו החצאיות המודגש והחישוקים הגדולים והייחודיים לדגם, הרכב נראה טוב מאוד, אופנתי ומודרני.

תא נוסעים ומטען

התחושה המודרנית והאופנתית ממשיכה גם אל תא הנוסעים. מנגד, חומרי הדיפון בסיסיים, אך איכות הרכבתם טובה ברובה. התמקמות במושב הנהג מגלה תנוחת נהיגה גבוהה עם ראות טובה החוצה. המרווח לכל הכיוונים טוב מאוד, גם מאחור. לתא המטען נפח גדול יחסית.

מנוע וביצועים

יחידת הכוח הבכירה, יחד עם תיבת ההילוכים הדו-המצמדית, עובדת כראוי. בהתנהלות פקוקה אין את הרגשת ה"טלטול" שיש לתיבות מתחרות. מנוע שלושת הצילינדרים מספק בתנועה עירונית, אך בסל"ד נמוך הוא מסגיר את מבנהו וסובל מרעידות קלות, גם אם עדינות. מחוץ לעיר מורגש מעט המחסור בהספק ויש צורך להישאר בסל"ד גבוה כדי לשמור על הקצב.

נוחות והתנהגות

נוחות הנסיעה סבירה בלבד. המתלים רכים יחסית ומציעים נוחות טובה יחסית במהירויות עירוניות, אך רצף של מהמורות ושיבושים גדולים כבר יגרמו לנדנוד תא הנוסעים, בליווי רעשי מתלים לא נעימים. בנסיעה בינעירונית מתווסף גם מחסור בריסון, שמתגבר ככל שעולה העומס.

תמורה למחיר

רמת האבזור גבוהה ביחס למחיר - ובהחלט אפשר להתספק בגרסאות הבסיס; מחירי הדגמים בעלי רמות האבזור הגבוהות מאפיל על פני אלו של משפחתיות מן השורה, שלא בצדק. גרסת הדיזל ייחודית לסגמנט ואמורה להציע חיסכון משמעותי בדלק.

סיכום

כלי עירוני מוגבה ואופנתי.

מעוניין להתייעץ עם מומחי הרכב של אוטו על רנו קאפצ'ר ?
רנו
שלח
או צרו עימנו קשר:
3262*

השוואת נתונים טכניים

דגם
נפח
כ"ס/סל"ד
קמ"ש
0-100
מחיר
זיהום אוויר
רנו קפצ'ור 1.2 ל' טורבו, אוט', Expression 1198 4500/120 192 10.9 ₪127000 קבוצה 4
רנו קפצ'ור 1.2 ל' טורבו, אוט', Dynamic Pack 1198 4500/120 192 10.9 ₪136000 קבוצה 4
רנו קפצ'ור 1.2 ל' טורבו, אוט', Expression Pack 1198 4500/120 192 10.9 ₪130000 קבוצה 4
רנו קפצ'ור 1.5 ל' דיזל, אוט', Expression Pack 1461 4000/90 170 13.8 ₪130000 קבוצה 3
יתרון חסרון

נתונים להשוואה

מחיר
127000
127000
123000
130000
נפח מנוע
1198
1598
1591
1796
הספק/סל"ד
120 / 4500
117 / 6000
132 / 6300
140 / 6200
צמיגים
205/55R 17
215/55R 17
205/60R 16
205/70R 16
צריכת דלק
18.5
15.6
13.1
13
מבחני ריסוק
זיהום אוויר
4
8
12
11
אחריות
3
3
7
3
השוואה מלאה השוואה למתחרות אחרות
שתף ב-

רנו קאפצ'ר מבחני דרכים

פריט אופנה: רנו קפצ'ור אוטומטי במבחן דרכים

04/12/2013 גיא רוטקופ| צילם: אורי שר

רנו קפצ'ור ידני: מבחן דרכים

13/10/2013 שלומי פרידמן| צילם: מערכת אוטו

רנו קפצ'ור: מבחן דרכים (השקה)

13/05/2013 יואל שורץ, צרפת| צילם: יואל שורץ, יצרן

רנו קאפצ'ר כל הכתבות >

מדריכים

יבואן רנו

ריב"ל 62 תל אביב
03-6381222

אתר רנו ישראל אתר רנו העולמי
לתאום נסיעת מבחן >

דגמי רנו ישראל

לתאום נסיעת מבחן על רנו קאפצ'ר
התיאום הינו שירות חינם וללא כל התחייבות
רנו
רנו
מעוניין לקבל טיפים ומידע נוסף ?

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
מתעניין בליסינג או מימון על רנו קאפצ'ר ?
חברות הליסינג / מימון - מציעות עסקאות לרכב חדש ורכב יד שניה
במחיר תחרותי ואפשרות לתשלום חודשי. לקבלת מידע מלאו את הטופס.
רנו
רנו
מעוניין לקבל טיפים ומידע נוסף ?

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
מתעניין ברכישת רנו קאפצ'ר
וטרייד אין לרכב שברשותך?
מלא את הפרטים בטופס ונציגי חברות רלוונטיות יחזרו אליך
רנו
רנו
מעוניין לקבל טיפים ומידע נוסף ?

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
מעוניין לקבל הצעה אטרקטיבית לרכישת
רנו קאפצ'ר
תדאג להביא עבורך את ההצעות המשתלמות ביותר
גם את אלה שהיבואן רוצה להסתיר.
רנו
רנו
מעוניין לקבל טיפים ומידע נוסף ?

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
מחפש רנו קאפצ'ר יד שנייה ?
מלא את הפרטים ונציגי חברות יד שנייה יחזרו אליך:
רנו
רנו
מעוניין לקבל טיפים ומידע נוסף ?

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon