מיצובישי פאג'רו - אוטו

מיצובישי פאג'רו

מיצובישי פאג'רו מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח גדול
גירסה מומלצת:
12.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2018

מיצובישי פאג'רו יתרונות וחסרונות

יתרונות רכב שטח אמיתי, עם יכולת בהתאם כולל נעילות ויחס העברה נמוך, מרחב פנים מכובד, 7 מקומות, איכות טובה מאוד, אבזור מכובד (לפי רמת האבזור).
חסרונות מנוע רועש, נוחות נסיעה בינונית גם בשטח, מיושן.
בשורה התחתונה רכב רב גוני, עם יכולת מכובדת בשטח.

מיצובישי פאג'רו 2018 חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    מיצובישי פאג'רו נושא עימו מסורת ארוכה של רכבי פנאי של מיצובישי, וגם של נצחונות רבים בראלים מפרכים.

    הדור הנוכחי, שהושק בסוף 2006, הוא השני מאז הופעת ה"קינג" (והרביעי בשושלת הפאג'רו), אשר פרץ מוסכמות כאשר ויתר על שלדת סולם נפרדת ועבר למיתלים עצמאיים לכל הגלגלים.

    למרות הצהרות מיצובישי, הדור החדש של המיצובישי פאג'רו הוא יותר מתיחת פנים מאשר דגם חדש באמת – אך עדיין מציג שינויים מהותיים לעומת הפאג'רו הקודם; מנוע הדיזל הפך שקט ונעים יותר, וקיבל ב-2010 גרסה חדשה למנוע הדיזל עם 200 כ"ס והמיתלים הוקשחו לטובת התנהגות טובה יותר בכביש (על חשבון הנוחות בשטח).

    עד 2011 הוצע, לצד מנוע הדיזל, גם מנוע בנזין V6 חזק.

    יכולת השטח עדיין גבוהה, בין היתר בסיוע דיפרנציאל אחורי ננעל.

  • עיצוב ונוכחות

    לפאג'רו, למרות גילו, נוכחות רבה על כביש. הגירסה הקצרה מושכת אף יותר.

     

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים לא מבריק בפני עצמו, אבל עדיף על זו שבמתחרה הישיר, הלנד-קרוזר.

     

    המרווח טוב לחמישה ופחות בספסל השלישי.

     

    איכות ההרכבה ברמה גבוהה ביותר.

     

    לרמת הגימור הבסיסית (Desert) מפרט אבזור דליל למדי (אם כי מערך הבטיחות מלא) ורמות האבזור הבאות מאובזרות עד מאוד - ומחירן בהתאם.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע הדיזל חזק, אם כי רועש מדי.

     

    מצד שני, לאור המשקל העצמי המכובד - הביצועים סבירים ותו לא - וכך גם צריכת הדלק.

     

  • נוחות והתנהגות

    הפאג'רו מציג כיול מתלים נוקשה הפוגם בנוחות הנסיעה, הן בעיר והן בכביש המהיר.

     

    התנהגות הכביש אמנם מפתיעה עבור כלי כה גדול וכבד, אולם מאחר ומדובר ברכב המיועד לנסיעה גם בדרכי-עפר משובשות (שלא לדבר על שטח מאתגר יותר), מדובר בחיסרון בכל הקשור לנוחות.

     

  • תמורה למחיר

    עבור מי שמחפש רכב המשלב בין יכולת כביש לבין יכולת התנהלות יום-יומית סבירה, האלטרנטיבות מועטות מאוד - והפאג'רו הוא בהחלט מאחרוני המוהיקנים. גרסת ה-Desert (רק במרכב הארוך) מציעה מחיר כמעט-שפוי - ורמת האבזור טובה יותר מאשר הלנד-קרוזר במחיר דומה.

     

  • סיכום

    מאחרוני רכבי-השטח האמיתיים, בוודאי כאלו המסוגלים להציע איכות-חיים סבירה בשימוש יומי.

מיצובישי פאג'רו גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מיצובישי פאג'רו
מיצובישי פאג'רו גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
3200
190
לקבלת הצעה
-
3200
190
לקבלת הצעה
-
3200
190
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים מיצובישי פאג'רו

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מיצובישי פאג'רו?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • דויד

    האוטו שלי

    מיצובישי פאג'רו קצר 3.2 ד', אוט', Dakar
    מודל: 2018 - 2018

    תאריך: 18.06.2023

    רכב נהדר נוח

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5