ניסאן קשקאי - אוטו

ניסאן קשקאי מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
15.6 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2021

ניסאן קשקאי יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, סביבת נהג, תא מטען, ביצועים בהיברידית
חסרונות נוחות נסיעה בעיר, מחיר הגרסה ההיברידית
בשורה התחתונה שווה בדיקה

ניסאן קשקאי 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד

  • רקע כללי

    ניסאן חשפה את הדור השלישי של קשקאי בפברואר 2021. הדגם החדש יושב על פלטפורמת CMF-C והוא חולק אותה עם דגמים נוספים של הקבוצה כמו ניסאן אקסטרייל, מיצובישי אאוטלנדר ועוד.

    ביחס לדור היוצא המימדים צמחו, אך במעט: 442.5 ס"מ אורכו (3.5 ס"מ יותר), 183.5 ס"מ רוחבו (3 ס"מ יותר) ובסיס הגלגלים שלו התארך ב-2 ס"מ ל-266.5 ס"מ. תא המטען מציע 504 ל' (74 ל' יותר מהדור היוצא) ברמות הגימור נמוכות או 490 ל' ברמות הגימור הגבוהות.

    היצע יחידות ההנעה בעולם רחב, אולם בישראל הדגם מוצע עם שתיים בלבד. לראשונה מנוע ה-1.3 ל' טורבו המוכר עם מערך היברידי-מתון (12V). המנוע מייצר 156 כ"ס ומשודך לתיבה רציפה. ההנעה קדמית.

    השניה היא גרסה היברידית ייחודית – על ההנעה של גרסה זו אחרי מנוע חשמלי בהספק של 190 כ"ס כאשר מנוע בנזין בנפח 1.5 ל' משמש לטעינת הסוללות (גרסה זו אינה נטענת משקע).

    השיווק בישראל החל באוגוסט 2021.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב ממשיך את הקו של הדור הקודם, אך מציע הופעה עדכנית בהרבה ומושכת יותר.

     

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מציגה קפיצת דרך של ממש ביחס לדור היוצא. מלבד הופעתה העדכנית (לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה נאה), שילוב החומרים מייצר אווירה נעימה ומכובדת. איכות ההרכבה טובה, אולם נשמעו קרקושים מפעם לפעם ברכב המבחן.

    מושב הנהג נוח למדי ותנוחת הנהיגה טובה. המרחב מאחור נדיב והכניסה לשם נוחה מבעבר.

    תא המטען גדול למדי (490 ל' בגרסה הנבחנת) ובעל מבנה יעיל ושימושי.

  • מנוע וביצועים

    גרסת הבנזין – 1.3 ל', 156 כ"ס, תיבה רציפה – מפגינה ביצועים טובים למדי.

    עם זאת, במהירות איטית עשויה להיווצר תגובה בוטה כאשר חוזרים למצערת. גם פעולת מערך הדימום/התנעה אינה זורמת תמיד. לרוב המנוע שקט, אבל במאמץ מתמשך רעש המנוע נוכח מידי ואליו מצטרף רעש נוסף מכיוונה של התיבה שמזכירה את מוצאה הרציף.

    הגרסה ההיברידית – 1.5 ל', 190 כ"ס – בעלת ביצועים עדיפים ובמהירויות נמוכות מספקת תחושת נהיגה דומה לזו של רכב חשמלי. בעומס בינוני מנוע הבנזין מעט רועש.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר בינונית. קשקאי מתמודד היטב עם שיבושים קלים, אך הגדולים מורגשים יתר על המידה. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה טובה יותר אך האופי דומה.

    רעשי הכביש מבודדים באופן מספק, אולם רעשי הרוח בולטים מהרצוי.

    התנהגות הכביש טובה, קשקאי יכול לצלוח כביש מפותל במהירות ובביטחון.

     

  • תמורה למחיר

    גרסת הבנזין של קשקאי מתומחרת באופן מקובל בסגמנט. הגרסה ההיברידית יקרה מאוד.

    לטעמנו, רמת הגימור 'אסנטה-טק' מציעה את האיזון הטוב ביותר בין רמת אבזור למחיר.

  • גרסאות ורמות גימור

    ניסאן קשקאי משווק בישראל בשתי גרסאות: 1.3 ל' טורבו-בנזין (156 כ"ס), היברידי-מתון, תיבה רציפה והנעה קדמית או היברידית עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ל' ומנוע חשמלי (190 כ"ס) המניע את הגלגלים הקדמיים.

    ניסאן קשקאי מוצע במגוון רמות גימור:

    'אסנטה טופ' כוללת תאורת לד, חישוקי 17 אינץ', מולטימדיה 8 אינץ' עם קישוריות לאנדרואיד ואפל, מנופי העברת הילוכים מההגה, בקרת אקלים, מפתח חכם, חיישני חניה אחוריים, מצלמה, גג זכוכית פנורמי, שמשות כהות, מסילות גג ועוד.

    ברמת הגימור 'אסנטה טק' מפרט בטיחות משופר עם זיהוי תנועה חוצה ומצלמות היקפיות, ובאבזור גם צג "12.3, פתחי מיזוג מאחור ומחוונים מוקרנים.

    ב''טקנה' תאורה משופרת, חישוקי "19, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושב הנהג, תצוגה עילית, ריפוד דמוי עור, מטען אלחוטי לנייד ומערך 'פרו פיילוט' שיש בו בקרת שיוט מתקדמת יותר הכוללת שמירה על מרכז נתיב והתנהלות בפקקים.

    ב'טקנה TT' הבכירה מתווסף גג בצבע שונה.

  • בטיחות

    ניסאן קשקאי נבדק ביורו NCAP בשנת 2021 וקיבל דירוג של חמישה כוכבי בטיחות. ציון ההגנה על ילדים ומבוגרים גבוה (91%) וזה של מערכות הבטיחות מצוין (95%).

    היצע מערכות הבטיחות עשיר וכולל כסטנדרט בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.

    רק רמות הגימור הגבוהות ('טקנה' ומעלה) מוצעות עם מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה ומערכת לסיוע בנסיעה בפקקים.

     

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק של גרסת הבנזין במבחן הדרכים עמדה על 10.9 ק"מ לליטר בממוצע וכ-14 ק"מ לליטר בשיוט.

    לגרסה ההיברידית צריכת דלק עדיפה אך לא יוצאת דופן בתחום ההיברידי: 13.8 ק"מ לליטר בממוצע המבחן שהיה רגוע מן הרגיל.

  • מה חדש בניסאן קשקאי 2024

    בדצמבר 2023 הכריזה ניסאן על הורדת מחירים למרבית הגרסאות של ניסאן קשקאי. הגרסאות ההיברידיות (e-Power) הוזלו ב-5,500-10,500 שקלים בהתאם לרמת הגימור. מחיר קשקאי בנזין עם מערך היברידי-מתון הוזל בכ-2,500 שקלים.

    בתחילת 2024 הופסק שיווקה של רמת הגימור הבסיסית 'אסנטה'.

  • סיכום

    מתחרה בולט בקבוצה.

     

ניסאן קשקאי גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ניסאן קשקאי

כתבות ומבחני דרכים ניסאן קשקאי

ברשותך ניסאן קשקאי?

ציון ותגובת גולשים

ניסאן קשקאי מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5