חברת UMI, יבואנית שברולט, החליטה להקדים במעט את המולת ההמון של תערוכת אוטומוטור, ולתת לעיתונאים הזדמנות להתרשם מקרוב מהחדשות העיקריות שבשרוול, וגם מאב הטיפוס של הקמארו, ש^ידפוק הופעה^ בתערוכה. החדשה המשמעותית ביותר לחברה נמצאת דווקא בצד הקל של ההיצע – גרסת חמש דלתות של האוואו הקטנה שעברה מתיחת פנים משמעותית. מבחוץ בולט פרצוף ^שברולטי^ אופייני לדור החדש, עם גריל אדיר ממדים המפוצל אופקית לשניים, ומקנה למכונית נוכחות אגרסיבית בהרבה מבעבר. אל הפנים החדשות מצטרף פנים חדש ומשודרג, שגם מציע אבזור רב יותר מבעבר (כולל בקרת אקלים ושליטה מההגה על מערכת השמע בגרסה ה^אזרחית^). תחום הבטיחות נשאר מעט מאחור – יש אומנם ארבע כריות כסטנדרט, אבל אין אופציה ליותר מכך או לבקרת יציבות. הגריל הגדול גם מסתיר מנוע שעבר מסז' אצל מהנדסי אופל, מה שזיכה אותו בכיתוב אקוטק על מכסה השסתומים. המסז' האירופאי תרם לעליה קלה בהספק (מ-94 ל-101 כ^ס, אבל גם שיא המומנט טיפס ל-4,200 סל^ד גבוהים) וירידה בצריכת הדלק ופליטת המזהמים – המנוע עומד כבר היום בתקני יורו5 המחמירים, ונתוני צריכת הדלק הרשמיים הם הטובים בקטגוריה! את הקוראים המוסדיים יעניין במיוחד נתון המחיר – 92,000 ₪ לגרסת הבסיס (אבל עדיין עם גיר אוטומטי. גיר ידני יגיע רק אם תהיה דרישה), מה שמכניס אותה לקטגוריה 1 מעוטת האוכלוסין. עם עדכון שווי השימוש, המגדיל את ההבדלים בעלות בין הקטגוריות, אפשר להמר שלעובדה זו תהיה משמעות גדולה מבעבר. מעט למעלה יותר בסולם המשקל נמצאת האפיקה המעודכנת. כאן כבר תדרשו לעיין במפרט כדי לזהות את השינוי – הילוך נוסף בתיבת ההילוכים (שישה בסך הכל) ובקרת יציבות מסכמים את השינויים. בקצה הסקאלה נמצאת גרסת אבזור חדשה לקפטיבה בנזין. היא כוללת תוספות כרום ואלומיניום-מט בנקודות שונות, חישוקים גדולים יותר (^18) ושילוב של צבעי אדום ושחור בריפודי העור.