רנו מאסטר, ואחיו התאום לבית ג'נרל מוטורס (אופל/ווקסהול מובאנו) עבר רענון מקיף לפני כמעט ארבע שנים ובעולם הרכב, אף המסחרי, מדובר בפרק זמן ארוך מאד. לאחר פרק זמן זה, הגיע תורו של הדור השני להגיע לאולמות התצוגה ומשם למשטחי ההטענה.

אמנם מדובר בכלי רכב בעל ייעוד מסחרי, אולם גם כאן יש מעט תשומת לב עיצובית וזאת בכדי לרכך את עובדות היותו כלי רכב שימושי ולא בדיוק "נחשק'". עיקר מלאכת העיצוב מתרכזת בחזית עם צבר פנסים המטפס כלפי מעלה, פגוש חדש בעל פתח כניסת אוויר גדול ושבכה קדמית בולטת וגדולה עטיות כרום. בפנים לוח המחוונים כולל שימוש בפלסטיקים בהירים והפקדים נראים גדולים וברורים. על הקונסולה המרכזית וברחבי התא פזורים לא מעט פתרונות אחסון, מגירות ותאים נסתרים, ננעלים או פתוחים, לשימושו של בעל המקצוע.

רנו מאסטר חדש
צילום: מנהל
האח לבית אופל: המובאנו
יחידות ההנעה עברו רענון מהותי וההיצע כולל עתה מנועי טורבו-דיזל 2.3 ליטרים מסילה משותפת המוצעים ב-3 רמות הספק: 100, 125 וכן 150 כוח-סוס, והמותאמים לתקן יורו 5, עם תיבות הילוכים ידניות ורובוטיות בנות שישה הילוכים. רנו מאסטר מצויד כציוד סטנדרטי בשתי כריות אוויר, מערכת ABS, מערכת סיוע לבלימת חירום, ניתוק כריות אויר במושב הנוסע (לטובת הובלה בטוחה של תינוקות וילדים) ויוצע גם עם ESP.

רנו מאסטר חדש
צילום: מנהל
רנו מאסטר ואחיו יוצעו ב-29 תצורות גוף שונות, הכוללות ארבע אורכי מרכב ובסיס גלגלים, שלושה גבהים שונים, עם/ללא חלונות מאחור, הנעה קדמית או אחורית (אין ולא תוצע גרסת הנעה לכל הגלגלים), מה שמאפשר לבעל הרכב להתאים את הרכב לצרכיו המיוחדים. המשקל הכולל המרושה עלה ל-4.5 טון.

רנו מאסטר החדש (ו"אחיו" מבית ווקסהול/אופל), יוצעו למכירה באירופה החל מאביב 2010, קרי סביבות מאי.
למבחן דרכים לרנו מאסטר הנוכחי לחצו כאן