בוולוו ישראל בונים על כך שגרסאות ה-R בעלות המראה הספורטיבי הקיצוני יותר הן שיובילו את המתקפה המחודשת של וולוו על השוק המקומי, עם הדגמים – וולוו S60 וגם וולוו XC60. התהליך הזה קורה כבר היום גם במקרה של וולוו V40 בגרסת ה-R, שזכתה לתמחור אגרסיבי.  
 
במקרה של גרסאות ה-R, ב-S60 ו-לXC60 מדובר לא רק במראה חיצוני אגרסיבי יותר עם חישוקי 18 אינץ' נאים, אלא בנוסף גם באבזור מרשים הכולל מושבי ספורט ייעודיים עם שילוב עור ואלקנטרה, ואת חבילת מערכות הבטיחות. לגרסאות האלה מתווסף כיול ספורטיבי יותר למכללי השלדה, ובמקרה של ה-S60 גם הנמכה של 15 מ"מ שיוצרים, לפי אנשי החברה, ניהוג שונה למדי.
 
וולוו מאמינה ב-R דיזיין
צילום: מנהל 
וולוו S60. מראה חיצוני אגרסיבי ונאה יותר
 
"כשהשקנו את ה-V40 החדשה ראינו שנוצר עניין גדול בגרסת ה-R הספורטיבית שלה. בסופו של דבר היא גם הפכה לגרסה הכי נמכרת שלה, וזה פתח לנו את הראש והביא לשינוי בתפיסה, ועם זה פנינו ליצרן", מסביר שרון גלזר – ראש חטיבת המכוניות של 'מאיר', היבואן. "עשינו עבודה אסטרטגית עם היצרן כדי לשים את וולוו במקום שונה מהמתחרים", הוא מוסיף, "כשאנחנו אומרים שאנחנו רוצים לכבוש את תחום ה-C/D, פרמיום זה באמת כלי ששם אותנו במקום אחר. אנחנו במסע עם היצרן, וה-R דיזיין מבטא זאת טוב ביותר".
 
וולוו מאמינה ב-R דיזיין
צילום: מנהל 
וולוו XC60. כיול ספורטיבי יותר למכללי השלדה
 
הדגש שוולוו שמה על ה-R מתבטא גם במחיר, שבמקרה של ה-S60 הינו גבוה רק ב-1,000 שקלים מגרסת הביזנס (229,000 שקלים), למרות שהיא מצוידת יותר. לפי גלזר, וולוו מתכוננת לשפר מהותית את מכירותיה השנה ויחד עם השינויים בתמחור ה-V40 ובגרסת ה-T4 של ה-S60, הוא מצפה לעליה של כ-30 אחוזים במכירות או לכ-1,000 מסירה של מכוניות ב-2014.