לקסוס ישראל מתכוננת לגל החידושים הבא והמהותי שלה, שיבוא הפעם בקצב קצת יותר מהיר מבעבר. תוך שבועות ספורים תשיק חברת יוניון מוטורס, יבואנית מותג היוקרה היפני, את ה-LC, מכונית קופה גדולה ויוקרתית.
המכונית כבר נחתה בארץ לצורכי תקינה, הדרכה ופעולות טרום שיווק של היבואנית. מכונית הקופה, שעושה שימוש בפלטפורמת "GA-L" שתשמש גם את ה-LS הבאה, מציעה הנעה אחורית וארבעה מושבים. היא תוצע בישראל בשתי הגרסאות הקיימות - LC 500 עם מנוע V8 בנזין, ו-LC 500h עם הנעת כלאיים.
לקסוס LC בישראל, השיווק יחל בקרוב
צילום: מנהל
חטיבת הכוח ההיברידית (מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר והספק כולל של 357 כ"ס), נתמכת במערכת העברת כוח ייחודית, המשלבת בין תיבת הילוכים רציפה לתיבת ארבעה הילוכים אוטומטית. דגם ה-V8 מציע מנוע בנזין בנפח 5.0 ליטר ו-470 כ"ס, כמו גם תיבת עשרה הילוכים אוטומטית.
ה-LC מבשרת את התחדשות לקסוס בישראל, וזאת תמשיך לקראת סוף השנה עם ה-LS החדשה. הדור החמישי של מכונית הפאר הוצג בתערוכת דטרויט, וישווק עם מנוע טווין-טורבו V6 בנפח 3.5 ליטר עם 415 כ"ס, או בגרסת כלאיים (350 כ"ס).
לקסוס LC בישראל, השיווק יחל בקרוב
צילום: מנהל
השיווק המעשי יחל רק ב-2018, ואולם ייתכן כי ביבואנית יפתחו רשימת המתנה כבר בדצמבר הקרוב. המכונית מביאה שינוי דרמטי במראה לעומת קודמתה, ובלקסוס מצפים לרשום מכירות של כ-60 מכוניות בשנה.
ההשקה החשובה ביותר - לפחות מבחינת פוטנציאל המכירות - תתקיים לקראת סוף 2018 עם ה-UX, שעדיין לא נחשף רשמית. מדובר ברכב פנאי קטן מה-NX, שיכניס את לקסוס לתחרות בתחום רכבי הפנאי הקומפקטיים-יוקרתיים - ראש בראש עם אודי Q3 וב.מ.וו X1.
לצד כל החידושים הללו, היבואנית צפויה לחנוך בחודשים הקרובים מרכז שירות וניהול חדש בפתח תקווה. מרכז זה יחליף את המטה הלוגיסטי הוותיק, שממוקם כיום ברחוב יגאל אלון בתל אביב.