ב.מ.וו ישראל החלה בשיווק הגרסאות המחודשות לסדרה 1 ו-2, אשר הוצגו באירופה בתחילת הקיץ האחרון. אחד השינויים החשובים בדגמים המחודשים הוא תוספת מערכות בטיחות מתקדמת, כולל התרעה על סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית והתרעה על עייפות נהג. שני הדגמים קבלו את מערך המולטימדיה החדש של היצרן (I דרייב 6) אשר פגשנו כבר בסדרות 5 ו-7, יחד עם מחוונים וקונסולה מרכזית מחודשים. חבילות העיצוב ספורט ו-M עודכנו, ויש גם חישוקים חדשים.
  
ה-2 (הן בקופה והן בקבריו) עברה שינויים חיצוניים מהותיים יותר, עם פגושים, יחידות תאורה ושבכה חדשים. השינוי הפנימי דומה לסדרה 1 הן במראה והן בציוד, כאשר רמת הגימור 'ביזנס' הוחלפה ב'ספורט'. רמה זו (ספורט) מאפשרת בחירה בין ריפוד  דמוי עור שחור עם תפרים אדומים, לבין גוון בהיר עם שילובי אפור וגימורי פנים תואמים. בקבריו מוצעת חבילת 'לקצ'רי' הכוללת אופציות עור במגוון צבעים.

ב.מ.וו סדרה 1 ו-2 מחודשות הגיעו לישראל
צילום: מנהל
 
מחירי 118 ו-120 התייקרו. מחיר ה-118 יחל ב-185,000 שקלים לרמת גימור "ספורט" (183,000 שקלים לשלוש דלתות) או 210,000 לרמת "לקשרי". 120 תעלה 207,500 או 232,000 שקלים בהתאמה; גרסת 125 תעלה 238,000 או 263,000 שקלים; וגרסת M140 תעלה 327,000 שקלים.  
 
גם מחירי רוב הגרסאות של סדרה 2 התייקרו - אך הצטרפה למבחר גרסת כניסה חדשה, 218 (1.5 ל' טורבו, 3 ציל', 136 כ"ס), שמוצעת במחיר זול מאשר המחיר בו הוצעה גרסת הכניסה הקודמת, 220 מלפני מתיחת הפנים (2.0 ל' טורבו, 4 ציל', 184 כ"ס). 218 תעלה החל מ-227,000 שקלים לגרסה ידנית או 235,000 שקלים לאוטומטית; 220 תעלה 268,000 שקלים או 302,000 שקלים לרמת "לקשרי". מחיריה יגיעו עד 365,000 שקלים ל-M240. מחיר ה-220 קבריו יחל ב-306,500 שקלים ויגיע ל-420,000 שקלים ל-M240.

ב.מ.וו סדרה 1 ו-2 מחודשות הגיעו לישראל
צילום: מנהל