נתת לנו Like ב-Facebook?

נסיעה ראשונה במאזדה 3 החדשה - אוטו

אוטו 3

נסיעה ראשונה במאזדה 3 החדשה

01.07.09 אלי שאולי |   צילם: רונן טופלברג

מאזדה 3 החדשה נחתה בארץ ואנחנו אצנו לבחון מה עשתה לה האבולוציה העמוקה

71 תגובות | תגיות: מאזדה, מאזדה3, מאזדה 3, אלי שאולי, רונן טופלברג, מאזדה 3 החדשה

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
אין צורך להסביר את חשיבות המאזדה 3 בארץ; מאז הופעתה ב-2003 הפכה ה-3 למכונית הנמכרת בישראל ותפסה בהצלחה את מקום הלאנטיס.
כמו ה-6 החדשה גם ה-3 מבוססת על קודמתה וגם כאן אנחנו מקבלים אבולוציה למראה המוכר, עם שילוב סממנים מוכרים של מאזדה. משהו מה-6 הגיע לאחוריים, משהו מה-2 לצד ומשהו מה-MX-5 לחרטום. התוצאה נראית גדולה ובוגרת יותר, אך גם בולטת ומתריסה בגלל החרטום המחייך.
 
 גם תא הנוסעים מדבר באבולוציה וגם בו פרטים שפגשנו ב-6. הוא שונה כמעט לגמרי ממה שהכרנו בדגם היוצא, עם איכות חומרים עדיפה משמעותית ומראה מודרני בהרבה. אבל ברור שלקוחות ה-3 ירגישו בו מייד בבית, גם אם את מקום שלושת השקעים העגולים למחוונים תופסים כעת שניים. הרושם הכללי עדיין ספורטיבי אם כי כעת הוא קצת יותר אלגנטי ואיכותי (אך לא ברמת הגולף) ופחות רעשני. הוא גם עשיר יותר, כמו שרומזות בקרת האקלים המפוצלת ומערכת השמע בסגנון ה-6. בסביבת הנהג בולט "סיפון עליון" היקפי שכולל שני צגים: למערכת שמע/אקלים ובגוונים שונים למחשב הדרך – המורכב מדי לתפעול.
התפעול הכללי מאוד אינטואיטיבי ולא רק ללקוחות ה-3 היוצאת יהיה קל להתמצא כאן. המושבים החדשים נוחים מבעבר וכך גם תנוחת הנהיגה המדויקת יותר.

גם בתחום הכוח האבולוציה שולטת ומאזדה לא ניצלה את ההזדמנות לשינוי מהותי יותר. ל-3 החדשה גרסה מעודכנת לחטיבת הכוח שהכרנו בדגם היוצא. מנוע ה-1.6 עבר שינויים טכניים (סעפת יניקה חדשה, שינוי מערך ההזרקה ועוד) לטובת הניקיון והתוצאה היא הפסד של 2 כ"ס ו-0.1 קג"מ. מאידך המכונית החדשה קלה במעט (7 ק"ג) למרות גדילתה. למרות זאת מציינים במאזדה ירידה משמעותית בנתוני ההאצה למאה מ-12.4 ש' ל-13.1 ש'.

אני ניגש עם חשש מסוים להתנעה וללחיצה הראשונה על המצערת, שמראה שאין מקום לדאגה. ייתכן שה-3 החדשה מעט איטית יותר אבל היא לא מרגישה כך. מאזדה הצליחו לשמור על הרושם הנמרץ של יחידת הכוח שמגובה כעת בתחושה יותר עמוקה ואיכותית. המצערת הרבה יותר מדויקת מבעבר ומגיבה באופן הרבה יותר הדרגתי ומדוד, ופעולת המנוע הרבה יותר מעודנת, אם בעמידה ואם בנסיעה. מאזדה הצליחו לשמור על טון ספורטיבי אבל לבודד את הרעשים הפחות נעימים. וזה בולט אפילו יותר אחרי סיבוב לא קצר בערבו של יום עם הדגם היוצא. גם פעולת התיבה, שנותרה עם ארבעה הילוכים בלבד, מעודנת וחלקה משמעותית מבעבר. המנוע המחודש נושם קצת פחות טוב כשהוא מתקרב לקו האדום אבל זה בהחלט לא מחיר כבד. התחושה הנמרצת של ה-3 מתכהה משהו אחרי שעוברים את אזור ה-120 קמ"ש אבל זה באמת פחות רלוונטי לארץ. על הרקע הזה מפתיע לגלות שדווקא גרסת ה-2.0 ליטר מרגישה פחות נמרצת מבעבר.

היות וה-3 החדשה נשענת על קודמתה ברור שמערך המתלים נותר זהה, אך גם כאן ממשיך תהליך האבולוציה. הדבר הבולט הוא הפעולה המעודנת, הרהוטה והמגובשת יותר של מערך המתלים. זה תורם לנוחות אך גם לתחושה העקבית, הבטוחה והצפויה יותר בהתנהגות ולריסון תנודות המרכב על כביש גלי. מאזדה אמנם עברה להגה כוח חשמלי בגרסת ה-1.6, אך זה דווקא קיבל פעולה מדויקת מבעבר ומשקל נכון יותר. המחיר-ירידה מסוימת בתקשור – בהחלט שווה את זה.

הטעימה הראשונה מצביעה על כך שמאזדה בצעה אבולוציה טובה ונכונה ל-3. אין כאן את הפריצה הגדולה שעשתה ה-3 לעומת הלאנטיס ולא שיפור מהותי בביצועים או במרחב. אבל יש מכונית נעימה ואיכותית בהרבה שמציעה שיפור כמעט בכל תחום. כל זאת מבלי לאבד את שמחת החיים שאפיינה את מאזדה. וכאשר מוסיפים לזאת את העובדה שהמכונית החדשה גם מצוידת יותר באופן משמעותי אך שומרת על המחיר התחרותי, ברור שלדלק מוטורס יש שוב קלף חזק.
הרבה יותר על ה-3 החדשה וגרסאותיה תוכלו לקרוא בגליון אוטו הקרוב.

71 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 71
    ל53

    אני מבין שאתה אוהב לראות את הרכב שלך כל חצי מטר בכביש?

    18.11.09 | 16:42אה אה

  • 70
    הסמל שראוי להיות על גריל של המאזדה הוא של TOYS R US !!!   ל"ת

    ללא תוכן

    09.10.09 | 19:36RK

  • 69
    כל הניסיון של המגיבים הוא ב 3 הקודמת

    החדשה עולה ב 5 רמות ממנה.
    תנסו אותה לפני התגובות מההיסטוריה שלכם.
    בקרת יציבות,משיכה,אחיזה, מגבר בלם, כיול מתלים
    סביבבת נהג כולל מושב.זו החדשה.

    12.09.09 | 10:29הבוחן

  • 68
    לכולם החפרנים

    מי שלא נסע על האוטו הזה שלא יחפור..תפסיקו כל פעם להגיד שזה אוטו החרא האוטו מצויין המנוע נוסע בסדר גמור אני לא מבין מה אתם עושים פה תחרויות.?הוא נוח והוא שקט חוץ מהרעש טיפה של הגלגלים וזהו ..אחלה אוטו שבעולם תפסיקו כל פעם ללכלך..

    27.08.09 | 13:48מישהו

  • 67
    מעניין אם גם מאזדה יכולים לעבוד כמו מקדונלדס

    ולהגדיל את המכוניות שלהם בשקל תשעים.
    הבנו שזה אוטו יפני אבל הוא לא צריך ליהיות בגודל של איש יפני.

    10.08.09 | 03:27מאזדה 3

  • 66
    אנמיות

    איכס אוטו מגעיל ללא יחודיות וללא נשמה כמו כל היפניות
    חברה תשתפרו
    חושב לקנות כזאת , חבל על הכסף יונדאי גאטס תביא אותך לאותו מקום באותו זמן

    29.07.09 | 15:38קובי

  • 65
    54 צודק

    לרכב תיבת הילוכים הידראולית (עם ממיר מומנט) בזבזנית אנרגיה..4 הילוכים בלבד.. מנוע עם הספק נמוך (יחסית לנפח)
    מייושן.. בזבזני ומזהם (יחסית)

    20.07.09 | 20:56טל

  • 64
    צ'יקמוק

    דבר אחד בטוח אני לא הייתי שם את הילד הקטן שלי ברכב המצ'וקמק הזה יש לו פח שמאז הסוברו הישנות לא נראה דבר כזה פשוט כל נגיעה עושה שקע בפח
    בנוסף תוצאות הבטיחות שלו לא מרשימות במיוחד
    כך שלרכוש רכב כזה זה פשוט התאבדות

    19.07.09 | 19:40חיים

  • 63
    עוד בלאי

    עוד רכב אוברייטד
    שיש לכל הארץ ואחותו רכב שנהנה מיחצון נכון של התקשורת וחברות הליסינג עד היום
    בקיצור מנוע בלאי מרווח בלאי והרכב הכי פחות נמכר ביפן אומר לכם משהו ?
    כן מאזדה 3

    19.07.09 | 19:27דניאל ר

  • 62
    אוטו יפה!!!!

    ראיתי היום מזדה3 החדשה(דגם ספיריט מונוע2.0) בכביש אני אומר לכם.......אוטו יפהההההההה!!!!!!!!פצצה!!!!!! אין על מזדה!!!!

    19.07.09 | 19:05רק מזדה!!!!

  • 61
    מאזדה 3 אקטיב הישנה תמכר ב-90.000-חכו ותראו !

    אולי תקנו אותה בליסינג ואולי לא תהיה להם ברירה וימכרו בסוכנות אבל שווה לחכות.שווה גם בליסינג-חדשה ונוצצת בלי כסף

    17.07.09 | 14:49גיא

  • 60
    מאזדה 3 "הקודמת"

    אני מעוניין לקנות מאזדה 3 שנת 2008-9.למעשה החדשה הגיעה רק עכשיו !!.מישהו יודע אם הישנה ירוקה?
    מתי כדאי לקנות ומה קורה עם האקטיב?

    17.07.09 | 10:41דניאל

  • 59
    חשמל

    רכיבים חשמליים במזדה קצר מאוד צריך לשפר

    13.07.09 | 20:02ויצמן יעקב

  • 58
    מאזדה מאזדה

    די כבר עם המאזדה הזה תבינו זה רכב בלאי

    09.07.09 | 19:44שמעון

  • 57
    תגובה ל-30

    במחיר שהם משלמים זוהי תמורה מצויינת. אצלנו זו עסקה גרועה יחסית . חוץ מזה תחשוב לבד...105 כ"ס ?? גיר אוטומטי שלא השתנה מאז ה-323 ? .ניסית פעם להכניס כסא של תינוק מאחורה ? בקיצור זו יותר מתיחת פנים מאשר רכב חדש

    08.07.09 | 08:29אייל

  • 56
    ל-55

    טעות שלי אין דגם 1600 מחוזק עם תיבה חדשנית מהדור האחרון.מצד שני זאת בדיוק הבעיה שאין כזה .
    ולכן המחיר יקר מדי ביחס לתמורה.

    08.07.09 | 08:17אייל

  • 55
    ל-54 - איזה דגם מחוזק עם תיבה חדשנית?!

    על איזה דגם בדיוק אתה מדבר?

    05.07.09 | 14:27אורלנדו

  • 54
    ל 53

    לא מדובר כאן על קונים חכמים או טיפשים.הבעיה היא חוסר אובייקטיויות של הכתב או במילים אחרות ליקוק תחת חסר תקדים ליבואן שבמקום להביא לארץ דגם מחוזק יותר עם תיבה חדשנית. ממשיך לנוע על גלי העדר משנים עברו וחבל !!

    05.07.09 | 07:33אייל

  • 53
    מאזדה

    רכב מספר 1 800 ביום נמכרו לשוק הפרטי
    איפה בעלי הקרוז החכמים אחרי חודש וחצי מכרו 1200

    05.07.09 | 06:48מאזדה

  • 52
    רביםן על פירורים

    כל זה בכלל לחשוב כל עוד גונבים אותנו במיסי רכב מופרזים היתה לי מזדה 6 עד לא מזמן והאמת אוטו בסדר
    אבל באותו מחיר באירופה אתה מביא ב מ וו

    טויוטה או מזדה כל עוד זה לא סופרה מול RX 7 למי בכלל אכפת

    05.07.09 | 02:02slipstream

  • 51
    the best

    שאין כמו מזדה וימותו הקנאים

    04.07.09 | 22:45אין על מזדה!!!!!!!!!!

  • 50
    רכב חטוב ואיכותי אך נדרש דחוף- מנוע+גיר חדשני

    אין ספק, הרכב איכותי וחטוב, אך נדרשים 3 שינויים דחופים:
    1. מנוע 1600 חדיש וחסכוני בעל 130 כ"ס.
    2. גיר אוטומטי הולם עם לפחות 5 הילוכים.
    3. תא מטען עם 470 ליטר לפחות.
    פרופ' שיווקי

    04.07.09 | 22:05פרופסור שיווקי

  • 49
    לליאור

    אם אתה רוצה רכב טוב ומשתלם מבחינת מחיר
    תקרא את הכתבה בממון של ידיעות אחרונות
    הם עשו שם השוואה בין המשפחתיות המובילות היום

    04.07.09 | 17:09רוני

  • 48
    מה לקנות רכב חדש - סיויק או קורולה לא רובותית   ל"ת

    ללא תוכן

    03.07.09 | 22:31ליאור

  • 47
    זוגתי קנתה, אני קניתי

    קורולה סאן. הבעיות בגיר הן בעיות בראש של האנשים שלא מוכנים לצאת מהקונכיה. חסכוני, חזק, מהנה, חבל על הזמן למאזדה.

    03.07.09 | 19:28Adios Muchachos

  • 46
    אני פשוט לא מאמין . זאת רמה של כתבה "מטעם" ברמות של גועל   ל"ת

    ללא תוכן

    03.07.09 | 01:41leon

  • 45
    כמה מקבלים בונוסים על כתבות למאזדה ~~~~   ל"ת

    ללא תוכן

    02.07.09 | 23:39עמי

  • 44
    סתם רכב

    בתור אחד שרכש לפני שנתיים את המאזדה 6
    אני רוצה לציין שהשברולט מליבו החדשה לא רואה אותה ועולה אותו דבר
    למי שלא רוצה להיות חלק מהעדר ורוצה רכב טוב
    שירכוש את המליבו החדשה ויבין מה זה רכב אמיתי

    02.07.09 | 18:22שוורץ

  • 43
    המשך

    למערכת אוטו להזכירכם זה מאזדה יצרנית הרכב ה4 בגודלה ביפן עם 400 מכירות לחודש של המאזדה 3
    ששם היא נקראת "אקסלה" אז לא הגיוני שאתם יודעים משהו שהיפנים לא יודעים

    02.07.09 | 17:26המחסל האמיתי

  • 42
    מסכים עם רפי 29 ו30

    משום מה כל פעם שאתר אוטו בארץ מעלה כתבות
    על מאזדה הם בוחרים להתעלם מהבעיות של הרכב ולהביא רק את הרשמים הטובים ביותר.
    זה בהחלט מתחיל להסריח טיפה.
    למערכת אוטו להזכירכם זה מאזדה יצרנית הרכב ה4 בגודלה ביפן עם 400 מכירות לחודש של המאזדה 3
    ששם היא נקר

    02.07.09 | 17:25המחסל האמיתי

  • 41
    המשך

    תאמינו לי תשובה לא יפרגן לכם בדיבידנטים מהחברה שלו במידה ותפרגנו למאזדה
    אז תפסיקו להתנהל בצורה כזאת חובבנית

    02.07.09 | 17:10רפי

  • 40
    המשך

    למי שמנוי לאוטו יוכל להזכר במאזדה 323 שגם היא קיבלה ציונים מופרזים בניגוד למציאות מכתבי אוטו.
    קהל הגולשים מבקש סה"כ טיפה יותר אמינות מכם ומבקש שתעשו את העבודה שלכם על הצד הטוב ביותר
    ותפסיקו לפרגן לרכבים בגלל הקופונים שאתם גוזרים עליהם.
    תאמינו לי ת

    02.07.09 | 17:09רפי

  • 39
    המשך

    אני מזכיר לכם שאת הכתבה שהתפרסמה על השברולט הם שינו אותה פעמיים כדי להביא רשמים שלילים אותו דבר עם הטויוטה.ואילו כאן הם בוחרים להביא את מיטב
    התגובות על הרכב ולהתעלם קליל מהתגובות הלא מפרגנות .
    למי שמנוי לאוטו יוכל להזכר במאזדה 323 שגם היא קיבלה צי

    02.07.09 | 17:07רפי

  • 38
    כמו שציינתי

    כמו שרשמתי בהתחלת הדף בוחני אוטו
    בחנו כאן כנראה איזה פורש או איזה פרארי לפי כל הקומפלימנטים. הם יצאו כאן מכורים שוב
    בזה שהם לא הביאו את כל הרשמים ממגזיני רכב בעולם
    ובחרו כאן לפרגן לרכב בצורה חסרת תקדים
    אני מזכיר לכם שאת הכתבה שהתפרסמה על השברולט

    02.07.09 | 17:06רפי

  • 37
    תגובה לסביליה

    איזה רוח שירה יש לך..............כפרה עליך.
    אני מציע לך שתבוא אלינו לשוק ותעזור לנו למכור בצל.
    רק מה תגיע עם מאזדה 3 סדאן כי יש לה תא מיטען של 420 ליטר.
    הרבה מקום ,למלא בצל.........

    02.07.09 | 12:54הירקן

  • 36
    לכולכם

    בסוף כולנו נפגשים ברמזור,עומדים אחד לצד השני, כאשר חלק גדול מהמכוניות אפילו לא נקי מהאבק שבחוץ,
    ורק הצבעים של המכוניות שונים ,כי רובנו נוסעים למרות כל המשמיצים במאזדות מכל הסוגים.
    יחי מאזדה 3 החדשה חיכינו לך כל כך..........

    02.07.09 | 12:44סביליה

  • 35
    אלי שאולי ,פעם היית נשמע אמין .

    המלים העדינות לגבי המגרעות שהיו מתנפחות לממדים מטורפים אם למשל זו היתה איזו קאיה ,
    סגנון הדיבור ,מה אתה קריין או כתב רכב ?
    בקיצור עיתון אוטו הופך להיות מושחת (לא פלא האמת),
    משום מה כתבי הרכב חושבים שהם כותבים תורה , הבעיה היא שכל טמבל נהפך היום ל

    02.07.09 | 12:18יניב

  • 34
    המשך לתגובה 30

    מגזין אוטוקאר כתב בפסקת הסיכום שלו כדלקמן:
    Mazda’s engineers clearly have open minds. The original Mazda 3 was short on ability and credible character, but this new one comprehensively addresses its predecessor’s faults.
    אבל למה לבלבל עם עובדות? יותר

    02.07.09 | 11:05אחד שיודע לקרוא באנגלית

  • 33
    ל-31 דודי

    מנוי לגליון אוטו.איך לאתר?

    02.07.09 | 11:05ירון

  • 32
    לכל הקנאים , מלכת המכירות החדשה הוצגה,

    ולכם נותר רק לקנות, או לקנאות, כבעלים גאה לאחת מ2005 תכניסו את זה טוב טוב לאוזניים, טויוטה קןרלה "יפנית" שמיוצרת בטורקיה זה לא עובד , הטורקים חזקים בלהכין קפה , אבל כנראה שחלשים מאוד בהרכבת רכבים!!! כולנו שמענו על הגיר הרובוטי המעצבן והנטיה לפתח בוצה

    02.07.09 | 10:12חיים מביתר

  • 31
    ל-27

    איפה עושים מנוי לאתר? גם אני רוצה להפסיק אותו...

    02.07.09 | 10:07דודי

  • 30
    לכל המתלוננים

    אתר 4CAR הבריטי (זה מה שרציתם, נכון?) נתן ל-3 החדשה 5 כוכבים מ-5. אל תאמינו לי, לכו ישר למקור: http://www.channel4.com/4car/rt/mazda/mazda3/29321/2
    רוצים עוד? מגזין CAR אמר עליה
    Definitely good – good enough to sneak four stars – but not great.
    אוט

    02.07.09 | 09:46אחד שיודע לקרוא באנגלית

  • 29
    מעניין שבכל כתבה כל כך מעדנים את הדברים הרעים

    במאזדה ובמכוניות אחרות שמוצלחות יותר יודעים להראות כל דבר.
    עושים מלימון לימונדה.
    מעניין שעיתונות הרכב בעולם קוטלת את מאזדה ואפילו לא מסתכלת עליה.

    02.07.09 | 08:52ג'ון דו

  • 28
    טויוטה 2009 אוטומטית

    לא משמיץ את מאזדה
    הקורולה GLI האוטומטית היא המכונית המנצחת
    שמה כל מכונית בכיס הקטן
    אעלק אפורה

    02.07.09 | 02:23בעל טויוטה

  • 27
    הייתי מנוי והפסקתי

    לא יכולתי לסבול את הצביעות הזו..להציג כל הזמן את טויוטה כרכב אפור עם כל הקדמה הטכנולוגית אוונסיס,יאריס ואוריס חדשה.ושמאזדה 3 מעאפנה עם מנוע ותיבה מיושנים,ביצועים על הפנים ולקרוא לזה אחלה רכב משהו פה מסריח ואני לא מאמין להם יותר.

    02.07.09 | 00:56ירון

  • 26
    המשך ל-25

    שהיא התמורה הכי טובה לכסף שלכם?לא מתאים לכם אל תכתבו תגובות דיביליות על זה שהאוטו הזה חרא זה אחלה אוטו שבעולם ופה נגמר הסיפור..!

    02.07.09 | 00:02..

  • 25
    מה קרה?

    מה קרה לכולם?פתאום כותבים שהאוטו הזה כל כך טוב אז אתם מאשימים את האתר?מעניינים אותי אלה שאומרים שכולם בישראל הם "אפקט העדר" שקונים רק מאזדה מעניין למה אנשים חוזרים וקונים אותה...לא חשבתם על האפשרות שהם באמת נהנים ממנה?לא חשבתם על זה שהיא התמורה הכי ט

    01.07.09 | 23:59...

  • 24
    מנוי של אוטו -המשך

    מחר יהיה זה הירחון האחרון שישב אצלי בתיבה. הלכתם רחוק מדי!!!!! מושחתים נמאסתם,אבל באמת...

    01.07.09 | 23:40אייל

  • 23
    מנוי של אוטו

    שנים אני מנוי של אוטו, ממש מזמן עוד מימי טורבו העליזים.מדי פעם, בין השורות חשתי בנסיון לקדם חברה מסוימת אבל הבלגתי ,אתם יודעים בת יענה כזה , הפעם הגזמתם לגמרי !! זו לא כתבה, זה קידום מכירות מהרמה המבישה ביותר !! לפחות תרשמו למעלה "מדור פרסומי". אז ל

    01.07.09 | 23:37אייל

  • 22
    אין על סוזוקי

    רכב רע מקרקש אהוב על רוסים בלבד

    01.07.09 | 23:28hugo

  • 21
    ל-20

    את מי מעניית המגאן החדשה

    01.07.09 | 21:25רון

  • 20
    מתי

    מתי מגאן החדשה תגיע לארץ

    01.07.09 | 21:08אדיר

  • 19
    רכב יפני נחות מאירופאי בכל תחום

    למה מתעקשים לדחוף לשכירים הזותרים מכוניות מזרחיות די כבר עם התנועה המגונה הזו

    01.07.09 | 20:15חלמאי

  • 18
    ועוד דבר 16

    סובארו 2000 סבבה מתקבל פוקוס 2000 גם מתקבל הרסת אותי עם הגרוטאה של הלנסר פחחחחחחחח...

    01.07.09 | 20:12אל תבוא לנס ציונה

  • 17
    ל- 16

    יש לי 3 דגם יוצא מנוע 2000 עם הגה חשמלי ומשום מה הוא תמיד במשקל הנכון תמיד מדוייק מה שאתה כותב הוא זיון שכל זה תלוי בחברה נתקלתי בעבר ברכבים עם הגה חשמלי חרא אבל גם ברגילים שהם חרא.

    01.07.09 | 20:10נס ציונה שולטת

  • 16
    פעם ראשונה שאני שומע שהגה חשמלי וחוסר תקשור הם אינם בעיה..

    מה נסגר איתכם?הגה חשמלי זה ההמצאה הכי מחורבנת של תעשיית הרכב ואין מצב שהוא עדיף ע"פ הגה הידראולי!
    חבל,אבל יש רכבים עדיפים בהרבה שלא זוכים בארץ לתשומת לב מיוחדת כמו הלאנסר 1.8,סובארו B3 מנוע 2 ליטר(שהיא ל ג מ ר י אחרת מה1.5 הבינונית מינוס),פוקוס 2לי

    01.07.09 | 18:36EVO X

  • 15
    הקורולה החדשה (אוטו') טובה רק חבל שיש לה 4 כריות אוויר ועוד...

    שהGLI עולה 126,000 וה SUN יגיע רק בספטמבר
    וחוץ מזה אין לי את האיבזור שיש למאזדה 3
    היא דיי מיושנת יחסית ל-3 לא?

    01.07.09 | 18:29אלון

  • 14
    המשך

    לכן שרואים טוקבקיסטים כרגע של מאזדה תראו אותם מגיבים בצורה של:" מי צריך מהירות", "מהירות זה לא חשוב ", "זה לא רכב ביצועים" וכו"
    בקיצור כרגע לא נותר להם פשוט במה להתגאות

    01.07.09 | 17:36אבי דן

  • 13
    איזה מצחיקים

    דווקא בדבר היחיד שמאזדה יכלה להתגאות בו
    פגעו .הרי כל הזמן טוקבקיסטים מצד מאזדה רשמו שאין כמו מאזדה בגלל הביצועים ובגלל זה שהיא מהירה והתיבה שלה ממש טובה. רק חבל שירדו לה כמה כ"ס ובעקבות כך המהירות ירדה והעקיפות ש"כ איפיינו אותה כבר לא רלוונטים.לכן

    01.07.09 | 17:35אבי דן

  • 12
    רכב בינוני ומטה

    מכונית ממוצעת לכל היותר
    רק בישראל מחזיקים ממנה. מי שמע בחו"ל על מאזדה

    01.07.09 | 17:13רון

  • 11
    די כבר עמי

    לקוח ממש ממש טוב הא עמי ?
    חחחחחחחחחחחח
    לקוח שניסה למכור לי סוזוקי?
    תנסה לעבוד על מישהו אחר

    01.07.09 | 17:10רמי

  • 10
    9 אני לא עובד בסוזוקי רק אני לקוח מרוצה בסוזוקי   ל"ת

    ללא תוכן

    01.07.09 | 17:03עמי

  • 9
    וכמה מקבלים בסוזוקי עמי ?   ל"ת

    ללא תוכן

    01.07.09 | 16:50ZZR

  • 8
    כמה מקבלים בונוסים על כתבות למאזדה נמאס ........   ל"ת

    ללא תוכן

    01.07.09 | 16:44עמי

  • 7
    תגידו!!!

    תגידו זה כתבת מבחן או כתבת ליקוק הישבן של דלק מוטורס
    למי שרוצה ביקורת רצינית על הרכב שיחפש כתבות שמתפרסמות בחו"ל .
    כי כאן הם מקבלים אחוזים מהמכירות של מאזדה
    ולכן הם לא פרסמו את החסרונות של הרכב

    01.07.09 | 16:34שרון

  • 6
    כתבה חובבנית

    לאתר אוטו עם כל הכבוד שיש לי אליכם והמנוי שיש לי אליכם.הפעם באמת עשיתם כתבה רדודה בלי לבדוק באמת עד הסוף. זה פעם שנייה שאנשים מביאים לכם רשמים אחרים על הרכבים שאתם בודקים וזה מתחיל להראות על מידה של חוסר מקצועיות, תתחילו להשקיע
    ולהביא את כל הרשמים

    01.07.09 | 16:15חיים

  • 5
    המשך תגובה מ4

    אז למה כאן אתם בוחרים להתעלם מהאתרים שאתם בדר"כ לוקחים מהם דוגמא ולא להביא רשמים מלאים? בקיצור 2 צודק יצאתם מכורים שוב.

    01.07.09 | 15:56אייל

  • 4
    מסכים עם 2

    אני זוכר שלפני חודש שהעירו למגזין אוטו לגבי
    הרשמים על הקרוז הם מיד הלכו ושינו את הכתבה .
    אני לא מבין למה כאן הם לא עושים אותו דבר יש מספיק מגזיני רכב שלא אהבו את הרכב וציינו שרעש בתא הנוסעים עדיין נשאר בלתי נסבל הביצועים ירדו וכו".
    אז למה כאן אתם

    01.07.09 | 15:51אייל

  • 3
    למה

    נראה שהגרסאות באירופה חזקות יותר שאני השכרתי לפני שבוע מאזדה בחול היא באה בגירסה של 148 כ"ס
    והסטנדרט זה מנוע 2000
    למה כאן היא מגיע 1.6 עם 100 כ"ס
    בנוסף באירופה היא מגיעה עם גיר 6 הילוכים ואילו כאן 4
    מה הקטע חוסכים אלינו כאן או שכרגיל אנחנו מקבלי

    01.07.09 | 15:29אלי

  • 2
    בול שיט

    מה נזגר עם הכתב הזה? קודם כל למה להביא לדוגמה תמיד את הגולף כשהגולף עולה הרבה יותר?? דבר שני מושב אחורי מספיק לילדים בלבד , שלוש עם ביצועים שלה תצתרכו לשכוח מהכיפות לתמיד!
    אז איפה יש פה אבולוציה בדיוק?
    תא נוסעים יפה ונוח יש להרבה מתחרות

    01.07.09 | 15:27דודו

  • 1
    טיפה אמינות

    אין פלא שרק בארץ היא נמכרת ככה עם כתבי הרכב שלנו משבחים את הרכב כאילו הם נסעו על מקלארן F1
    מעניין טופ גיר רשם שלא עבדו על הדברים שהיו צריכים ואילו אוטו כן.
    ציון סופי של טופ גיר היה נמוך ואילו מכאן אפשר להסיק שהרכב קיבל ציון גבוהה
    אותו דבר ציין מגז

    01.07.09 | 15:20רפי

מאזדה3 - השקה מקומית

לגלריה המלאה
אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)