הלינקולן LS, המכונית הבינונית של פורד-ארה"ב החולקת את הפלטפורמה עם היגואר S, עברה סדרת שיפורים לשנת הדגם 2003. בראש הרשימה עומדים מנועים מחוזקים: דגם ה-V8 (3.9 ל', למעשה מנוע יגואר) עלה מ-258 ל-280 כ"ס, והמומנט המרבי צמח ב-3 קג"מ, ל-39.6. הספק מנוע ה-V6 3.0 ל' הוגדל ל-232 כ"ס. המנועים קיבלו מערכת בקרה חדשה למצערת, המופעלת אלקטרונית אך לא רק על בסיס תנועת הדוושה אלא גם בהתאם למצב המנוע – קצב לחיצת הדוושה, סל"ד, מהירות ועוד. אנשי לינקולן טוענים כי מדובר במערכת המתקדמת ביותר מסוגה. פרט למנועים בוצעו שינויים במערכת ההגה והמיתלים, הצמיגים רחבים יותר, ומערכת בקרת היציבות הדינמית כוללת כעת פונקציית בקרת תת-היגוי. עוד בוצעו נגיעות קלות בעיצוב הפנימי והחיצוני, ורשימת הציוד והאבזור שודרגה, כולל ציוד הבטיחות.