בחודשים האחרונים הצהרות ה^תנופה המחודשת^ של ניסאן מקבלות ביטוי בהצגת שלל דגמים חדשים. לאחרונה חזינו במחליפת האלמרה (ביפן בכל אופן) בשם טידה וכעת הגיע תור מיניואן קומפקטי ^לפסטה^ (פסטיבל או חופשה באיטלקית), גם הוא לשוק היפני בלבד, בינתיים. הלפסטה הוא מיניואן קומפקטי באורך של כ-4.5 מטרים המציע מקום ל 7 נוסעים – מתחרה לזפירה של אופל והטוראן של פולקסוואגן, בין היתר. הלפסטה מיועד להעניק, לפי ניסאן, תחושה אוורירית ומרווחת הודות לקו חלונות נמוך וגג שמש גדול. זה האחרון זכה לממדים מכובדים - אורך של מטר וחצי ורוחב 80 ס^מ. הלפסטה מצויד בשתי דלתות הזזה אחוריות ובשפע פטנטים לאכסון בתא הנוסעים, כיאה למיניואן בן זמננו. מבחינה מכאנית לא מציע הלפסטה הפתעות מרעישות. הוא מבוסס על פלטפורמה C של ניסאן, שמשמשת גם את מחליפת האלמרה, וכלל הנראה מתבססת על פלטפורמת המגאן II של רנו. הלפסטה מוצע עם מנוע 2.0 ליטר חדש של ניסאן המשודך לתיבה אוטומטית רציפה ומציע אפשרות בחירה בין הנעה קדמית או כפולה. לא ברור האם בניסאן מתכננים ליצא את המיניוואן החדש אל מחוץ לגבולות איי השמש העולה. ואם כבר ניסאן, אז בקוריאה מציגה סמסונג את ה-SM7 – מכונית הדגל של החברה. למי שתוהה מה הקשר, נגלה כי הוא נמצא בבסיס – סמסונג הקוריאנית נמצאת בבעלות חלקית של רנו (בעלת הבית של ניסאן) ונעזרת בהם בפיתוח הדגמים. כיום מציעה החברה בקוריאה שני דגמים מבוססי ניסאן – ה-SM3 שמבוססת על האלמרה וה-SM5 המבוססת על הדור הקודם של המקסימה. ה-SM7 החדשה מבוססת על הניסאן טיאנה השמווקת ביפן (ובאוסטרליה, תחת השם מקסימה). גם המנועים נלקחו מהטיאנה – צמד מנועי V6 מסדרת ה-VQ רבת השימושים ועטורת הפרסים של ניסאן, בנפחי 2.3 ו-3.5 ל'.