Hi-CT הוא קונספט שמיועד, ובכן, להיות מגניב – Cool. כך לפחות רוצה טויוטה שנאמין. מדובר ברכב עירוני לארבעה עם מידות מאוד לא קונבנציונליות – 333 ס^מ לאורך, 170 ס^מ לרוחב ו-178 ס^מ לגובה. גם כאן מדובר ברכב היברידי, עם שקע מיוחד המאפשר להשתמש במצברי החשמל בכדי להפעיל מגוון של מכשירים. בנוסף, הבגאז' ניתן להסרה ובמקומו ניתן להציב מתקן מיוחד לגלשנים, אופניים וציוד דומה. FT-MV הוא מיניואן מפואר עם שורת מושבים שנייה אוטומטית ומגוון עזרי פינוק. הוא מושיב שישה, כל נוסע במושב נפרד משלו ועם מערכת קולנוע נפרדת. מידותיו מגודלות בהחלט – כמעט חמישה מטרים באורך, יותר מ-180 ס^מ ברוחב ובגובה, ובסיס גלגלים של 295 ס^מ. שמו המלא מרמז כי דווקא קונספט זה, עליו לא משחררת טויוטה הרבה פרטים, עשוי להגיע לייצור – Future Toyota Mini-Van. הקונספט האחרון שמציגה טויוטה (מלבד ה-FT-HS שהוצג כבר בתערוכת דטרויט וה-iQ שהוצג בפרנקפורט שאך הסתיימה), הוא הגרסה ההיברידית לקראון (Crown) המוכרת. הקראון היא מכונית פאר הנמכרת בעיקר בשוק היפני מאז שנות ה-50, וגרסת התצוגה הזו משלבת בה לראשונה הנעה היברידית. מדובר במערכת החדשה ביותר מבית טויוטה, המשולבת עם הדור השני של THS – מערכת המאפשרת איזון מדויק בין פעולת מנוע הבנזין לפעולת המנוע החשמלי, בכדי לעזור בהשגת האצה חלקה, תצרוכת דלק טובה יותר ונתוני פליטת מזהמים עדיפים.