ראש תחום העיצוב של קבוצת ב.מ.וו, כריס באנגל, עומד לעזוב את תפקידו – וככל הנראה מתכוון לעזוב את תחום הרכב כולו. באנגל, 52, יליד ארה"ב, הוא המעצב הראשי של ב.מ.וו מאז 1992, ובשנים האחרונות – של כל מותגי הקבוצה. בתקופת כהונתו הפך לאחת הדמויות השנויות ביותר במחלוקת בעולם הרכב כולו. עיצוביו יוצאי-הדופן משכו אש שוב ושוב, ובעיקר זכורה סדרה 7 של 2001 – עם הזנב המוזר שזכה לכינוי Bangle Butt – ואחריה ה-Z4 המקורית.
אבל עם כל הביקורת, אין ספק שבאנגל דחף קדימה את ב.מ.וו והצליח ליצור למותג ייחוד ותדמית שונה לגמרי, ולהפוך אותו לסמל לחדשנות. יותר מכך, הוא הפך את תחום עיצוב הרכב לחשוב ומרכזי. הוא עמד מאחורי שורה ארוכה של עיצובים, כולל מיני ורולס-רויס בגלגוליהן החדשים וכן סדרה 1, שני דורות של סדרה 3, סדרה 5 ו-6, X5 ועוד ועוד. עם ההצלחה קשה להתווכח וב.מ.וו הצליחה בתקופתו לעקוף את מרצדס ולהפוך למותג היוקרה הגדול בעולם.
לפני שעבר לב.מ.וו עיצב באנגל עבור אופל ופיאט, שם היה בין היתר אחראי לעיצובה של הפיאט קופה. הוא יוחלף בתפקיד על-ידי אדריאן ואן-הוידונק ההולנדי (45), מי שמשמש כמעצב הראשי של מותג ב.מ.וו בשנים האחרונות מאז מונה באנגל למנהל העיצוב של הקבוצה כולה.