לא בטוח שתצליחו להבחין בכך במבט ראשון, אבל ה-Q7, רכב הפנאי הגדול של אודי, עבר מתיחת אמצע החיים. השינוי הבולט הוא בחרטום, שם ניתן לזהות שבכה שזכתה לפסי כרום אנכיים – מראה שעד עכשיו היה נחלת גרסת ה-V12 TDI בלבד. פסי-התאורה הקדמיים המשמשים לאיתות, מתחת הפנסים הראשיים, הם עכשיו LED – גם במקרה זה מדובר בפריט שקודם היה קיים ב-V12 TDI בלבד. כאופציה מוצעים פנסי קסנון אדפטיביים עוקבי הגה, ואז מקבלים גם תאורת-יום LED לבנה כפי שכבר הופיעה בדגמים כמו R8 ומשפחת A4 . אותה אופציית קסנון כוללת גם תאורה צדית נוספת המופעלת במהירויות נמוכות, וגם תאורת "Superhighway" – מן הסתם אלומה מרוכזת במיוחד למהירויות גבוהות.
אודי Q7 - מתיחת פנים
צילום: מנהל
הפגושים קדימה ואחורה תוכננו מחדש גם הם, וכך גם הפנסים האחוריים (כמובן עם תאורת LED). היצע הצבעים והשילובים עודכן אף הוא, ותא הנוסעים קיבל ליטוש משלו: לוח מחוונים שעוצב מחדש, צבעים וחומרים חדשים, מתגים פה ושם וכן הלאה.
בצד המכני חלו מספר שינויים. התווספה מערכת הנעזרת באנרגיית הבלימה לטעינת המצברים (כמו במכוניות היברידיות, ובדומה למערכת דומה שכבר קיימת אצל ב.מ.וו), ובכך מפחיתה את הצורך לבזבז אנרגיית מנוע לצורך טעינת המצברים. אודי טוענת כי המערכת תורמת לשיפור להפחתת פליטת CO2 בשיעור המגיע עד 5 גרם לקילומטר. בנוסף עודכנו שניים מארבעת מנועי הדיזל בהיצע: ה-V8 TDI השרירי בנפח 4.2 ל' מוציא עכשיו 340 כ"ס במקום 326, ולמרות זאת צריכת הדלק שופרה באופן ניכר, מ-9.0 ק"מ/ל' ל-10.1 ק"מ/ל'. ואילו ה-V6 TDI בנפח 3.0 ל' (240 כ"ס) זוכה לגרסה נוספת "נקיה" במיוחד, שמציעה שיפור קל בצריכת הדלק מ-11.0 ל-11.2 ק"מ לליטר. גרסה זו מצויידת בממיר קטליטי חדשני ובתוסף AdBlue המוזרק למערכת הפליטה לניקוי תוצרי השריפה. גרסה זו עומדת כבר עתה בתקני הזיהום יורו 6 שעתידים להכנס רק ב-2014.