בספטמבר 2009, בדיוק שנה לאחר חשיפתו כמכונית תצוגה בתערוכת פאריז, היה אמור לנחות בארץ רכב הפנאי החדש של סאנגיונגה-C200. אבל בגלל המצב אליו נקלעה החברה נראה כי השקתו נדחית בכחצי שנה לסוף הרבעון הראשון של 2010.

כזכור, עברה סאנגיונג ב-2004 לשליטת סאיק הסינית, אך בתחילת השנה – בעקבות המשבר הכלכלי – הוכרזה היצרנית הקטנה כפושטת רגל כאשר סאיק מוותרת על השליטה. ואולם, תחת כונס נכסים ושינויים בהנהלה נראה שהיצרן הקוריאני מתגבר על הקשיים הכלכליים ומתארגן מחדש. כל המהלך הלא-קל הזה מתחילת השנה עיכב את שלבי הפיתוח האחרונים של הרכב החדש והחשוב במיוחד לעתיד החברה. לפחות כרגע ייתכן שהשקתו אף תידחה מעט יותר (מעבר לתחזית המדברת על תחילת 2010, כאמור). אגב, פשיטת הרגל והארגון מחדש לא השפיעו על אספקת המכוניות ופעילות החברה בארץ ולפי היבואן העסקים כרגיל.

ולמה ה-C200 כה חשוב? הרכב החדש מסמן שינוי תפיסתי גדול עבור סאנגיונג, עם נטישת השלדה הנפרדת ומעבר למרכב אחוד ומתלים נפרדים מלפנים ומאחור. סאנגיונג חשפה את רכב התצוגה עם מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר שמייצר 175 כ"ס, המשודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. יהיו גם מנועי בנזין חדשים אם כי בסאנגיונג עדיין לא מפרטים.
הרכב החדש אמור להתייצב מול יריביו מבית קיה (ספורטאז') ויונדאי (טוסון) ומחיריו אמורים להיות מאוד תחרותיים, כמו שטלקאר ידעה לייצר בתקופות האחרונות.