ריינג' ספורט; יתרום להתאוששות המותגרכישת לנד רובר ויגואר על ידי קונצרן טאטא ההודי עוררה – לצד אופטימיות וראייה אסטרטגית ארוכת טווח – גם לא מעט תהיות ושאלות; רבים תהו האם בטאטא יודעים מה הם עושים במהלך ראדיקאלי ולא ממש זול זה, וחלק אף הרחיקו לחשוב שמדובר היה במהלך פאטאלי עבור היצרן ההודי הענק. כאשר בסיכומה של שנת 2008 רשמו שתי היצרניות השקועות עמוק בבוץ הפסד (כולל) של למעלה ממיליארד דולר, שהצטרף להפסד של כחצי מיליארד דולר של קבוצת טאטא לבדה, התמונה הפכה לקודרת עוד יותר.

אבל, נראה כי המשך ההשקעה בפיתוח דגמים חדשים (ראו השקת ה-XJ הכל-חדשה) ובניית תוכנית עבודה מסודרת וארוכת טווח לשני המותגים – שהלכה למעשה שולבו זה בזה בתחומים רבים מאז הרכישה, מתחילה לתת אותותיה ולהראות אופטימיות זהירה.
בטאטא מדווחים בסיפוק על נתוני המכירות המעודדים של היגואר XF עד כה ועל התעניינות גדולה מאוד לגבי ה-XJ החדשה ועתה נמסר כי בלנד רובר עומדים להגדיל את היקפי הייצור בשל ביקוש גדול מהתחזיות הקודמות, בעיקר עם דגמי הדיסקאברי והרינג'-רובר ספורט.
החלטה זו משמחת במיוחד את עובדי והנהלת יגואר שכן החברה עמדה בפני תוכנית קיצוצים נרחבת במפעלה הראשי שבסוליהול-אנגליה, תוכנית שעמדה לחסוך בעובדים ובשעות עבודה, תוכנית שלעת עתה תוכל לחזור למגירה.
אבל, לא הכל ורוד בממלכת לנד רובר; 300 עובדי מפעל ההרכבה שבהיילווד-אנגליה, אחד ממפעלי הייצור של הלנד רובר פרילנדר, יאלצו ללכת הביתה לאחר שבהנהלת החברה התקבלה ההחלטה לסגור את המפעל. הסיבה: ביקוש נמוך מהתחזיות המקוריות (מהתקופה שקדמה למשבר העולמי) לדגם.