יונדאי i25 אקסנטשם מלא: יונדאי i25 אקסנט
אחיות לפלטפורמה: קיה ריו
מתחרות עיקריות: מאזדה 2 סדאן, ניסאן טידה, סוזוקי SX4, קיה ריו, שברולט סוניק
כדאי לדעת עליה: יונדאי i25 או בשמה המלא יונדאי i25 אקסנט, היא המחליפה של האקסנט שעדיין משווקת לצידה. ה-i25 הצטיידה בעיצוב המודרני של יונדאי, אך עדיין מיועדת בעיקר לשווקים מתפתחים, כך שבמערב אירופה למשל היא כלל לא משווקת. אצלנו היא נמכרת בדומה לקודמתה עם מנועי 1.4 ו-1.6 ליטר ובשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית (עדיין עם ארבעה יחסי העברה בלבד). כמו האקסנט, עדיין מדובר במכונית סופרמיני עם תא מטען נפרד, ולא במשפחתית קומפקטית אמיתית.
כל מה שטוב: עיצוב מודרני, תא נוסעים עם תחושה עשירה, אבזור, ביצועים ב-1.6, אחיזת כביש.
כל מה שרע: נוחות נסיעה, איכות חומרים, ספסל אחורי צפוף, מנוע רועש, תא נוסעים ברמת הגימור הבסיסית, מחיר קרוב למשפחתית אמיתית.
מה מקבלים: מנוע 1.4 ליטר עם 109 כ"ס או 1.6 ליטר עם 124 כ"ס ותיבת ארבעה הילוכים אוטומטית (בשתי הגרסאות), שש כריות אוויר, מערכת שמע מקורית עם MP3 וחיבורי USB ו-AUX תמורת החל מ-107,000 שקל.
גרסה נבחרת: 1.6 פרימיום. תמורת 2,000 שקל נוספים (109,000 שקל) תקבלו ביצועים עדיפים, חישוקים קלים, חלון גג ופנסי ערפל קדמיים.

קשה להחליט מה לקנות? תשאלו אותנו ב"כוכבית אוטו" (3262*) מכל טלפון