סאנגיונג קוראנדוטלקאר, יבואנית סאנגיונג, משיקה היום (ב') את הקוראנדו החדש. למרות השם הוותיק, מדובר ברכב חדש לגמרי שמסמן יציאה לדרך חדשה עבור היצרנית הקוריאנית הקטנה. הקוראנדו מסמן מעבר למרכב אחוד מודרני ולמבנה של הנעה קדמית, במקום שלדה נפרדת והנעה אחורית/כפולה בעבר. הוא גם מביא את היצרנית לתחום בו הוא לא נמצא בעבר, ולתחרות ישירה מול ניסאן קשקאי, קיה ספורטאז' ויונדאי ix35. הקוראנדו החדש גם ישמש בסיס לדגמים עתידיים של היצרנית, ובראשם טנדר (SUT-1) שיגיע בקרוב.

לקוראנדו מנוע דיזל חזק למדי בנפח 2.0 ליטר, שמייצר 175 כ"ס ו-36.7 קג"מ ומשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. הביצועים עומדים על 10.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 186 קמ"ש. המנוע החדש יגיע בקרוב גם לרקסטון.

הרכב החדש של סאנגיונג יוצע עם הנעה קדמית במחיר של 169,500 שקל, או עם הנעה כפולה במחיר של 179,500 שקל, כאשר לגרסה היקרה יותר גם חלון גג. שתי הגרסאות מגיעות ברמת אבזור גבוהה למדי, שכוללת מלבד בקרת אקלים ומערכת שמע עם שליטה מההגה, גם בלוטות' מקורי, בקרת שיוט, חימום למושבים וחישוקים קלים. אבזור הבטיחות כולל שש כריות אוויר.

הרכב החדש זול מהמתחרה הישיר, יונדאי ix35 דיזל, אך היות שתחום הפנאי הקומפקטי נשלט על ידי רכבי הבנזין, זה אומר שפוטנציאל המכירות לא גדול כמו של מתחריו. ואולם עם צפי למכירת 300 יחידות בשנה, הוא יכול להכפיל את מכירות היצרנית הקטנה בארץ. גרסת הבנזין אמורה להצטרף להיצע בסוף השנה הבאה.