יגואר XJ_e Plug-In Hybrid
יגואר מציגה גרסת כלאיים של ה-XJ היוקרתית. זו מונעת על-ידי מנוע בנזין בנפח 2.0 בעל מגדש טורבו, ולצידו מנוע חשמלי ומערך סוללות ליתיום-יון. ביחד מייצרים המנועים 330 כ"ס שמניבים ביצועים מרשימים כשל גרסאות ה-XJ הקיימות כיום – 6.5 שניות ל-100 קמ"ש ו-250 קמ"ש מירביים.

על אף נתוני הביצועים הנאים, מכונית היוקרה, ששמה המלא הוא יגואר XJ_e פלאג-אין היבריד, דואגת לסביבה. פליטת המזהמים שלה מופחתת ב-70% לפחות ועומדת על 75 גרם (ואף פחות מכך) של פחמן דו-חמצני לקילומטר בלבד – נתון נמוך לכל הדעות, בוודאי כשמדובר במכונית גדולה כמו ה-XJ. צריכת הדלק הממוצעת מרשימה גם היא ועומדת על 31.2 ק"מ לליטר. על מיכל מלא של דלק, אומרת יגואר, מסוגלת המכונית לגמוע 1,092 קילומטרים. בנוסף לכך, גרסת הכלאיים של יגואר XJ מסוגלת לנוע בעזרת חשמל בלבד למרחק של עד 40 ק"מ, כמובן כשהיא אינה צורכת דלק או פולטת מזהמים.

יגואר XJ ההיברידית מוגדרת עדיין כמחקר בלבד, אם כי כבר נפוצו בעבר שמועות על כוונותיה של היצרנית לכלול גם הנעות אלטרנטיביות בהיצע הדגמים שלה. המכונית מפותחת בשיתוף של יגואר-לנד רובר עם ממשלת בריטניה וספקיות טכנולוגיה נוספות והיא תוצג בכנס להפחתת זיהום האוויר במילברוק, הממוקמת צפונית ללונדון.