פרארי F12 ברלינטהתאמינו או לא, אבל ישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם לקבל בחום את פרארי F12 ברלינטה (רוב העולם יזכה לראות את המכונית רק בסוף החודש). וכשאנו מדברים על חום, אז מה דעתכם על שני דגמי F12 שכבר הוזמנו עוד לפני שהרכב הושק? וזה להזכירם, כשתג המחיר הרשמי עומד על 2.5 מליון שקלים. עוד לפני תוספות ונגיעות אישיות, מדובר במכונית היקרה ביותר בישראל.
פרארי F12 ברלינטה הושקה לראשונה בתערוכת ז'נבה האחרונה והחליפה את ה-599 כמכונית הדגל של היצרנית. ביחס ל-599, הברלינטה קצרה וצרה (במעט), וקלה משמעותית (1,525 ק"ג לעומת 1,690 ק"ג). היא גם חזקה הרבה יותר; כמו ה-599 גם ה-F12 חמושה במנוע V12, אלא שכאן מדובר בנפח של 6.3 ליטר לעומת 6.0 ליטר, ו-740 כ"ס לעומת 620 כ"ס בלבד. יחד עם תיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים (התיבה היחידה המוצעת), מזנקת המכונית ל-100 קמ"ש ב-3.1 שניות, ל-200 קמ"ש ב-8.5 שניות ורושמת מהירות מרבית של 340 קמ"ש. כמובן שהיא גם מציגה שיפור בפליטת המזהמים ובצריכת הדלק, אבל בינינו, מה זה משנה – זו המכונית החזקה והמהירה ביותר בהיסטורית מכוניות הכביש של פרארי מאז ומעולם. נקודה.
הכי יקרה בישראל: פרארי F12 ברלינטה
צילום: יואל שורץ, יצרן
"לאורך 11 החודשים מאז נפתחה סוכנות אוטו איטליה, מכירות פרארי בישראל מציגות יציבות משביעת רצון." אומר זוהר אלון, היזם ומנכ"ל אוטו איטליה ישראל. "אין לי ספק שהברלינטה החדשה, יחד עם ה-458 רבת המכר והקליפורניה (שזכתה למתיחת פנים בתערוכת ז'נבה האחרונה י.ש), יאפשרו לנו להגדיל עוד יותר את מכירות מותג העל בארץ ושנת 2013 תאפיל על שנתה הראשונה והמאוד מוצלחת של פרארי בישראל."