מימין: מנכ"ל בטר פלייס בישראל, משה קפלינסקי ואוון ת'ורנלי מנכ"ל בטר פלייס העולמית
הזעזועים בחברת בטר פלייס נמשכים כאשר כעת עוזב את החברה מנכ"ל בטר פלייס בישראל, משה קפלינסקי, סגן הרמטכ"ל לשעבר ומי שהיה האחראי על פריסת תשתית הטעינה וההחלפה והפעילות המקומית. כדאי לציין שלאחרונה נפוצו שמועות על הליכתו של קפלינסקי לכיוון הפוליטי. קפלינסקי יישאר בתפקידו עד סוף השנה ויוחלף על ידי אלן גלמן מנהל הכספים הראשי הגלובלי של בטר פלייס. גלמן שימש עד לא מזמן כמנהל הכספים והסמנכ"ל של חברת בזק.
לפני כמעט חודשיים במסיבת עיתונאים נמהרת שאורגנה לכבוד יושב הראש העולמי החדש של החברה, אוון ת'ורנלי, שידר קפלינסקי אופטימיות ואווירת עסקים כרגיל. הוא גם קודם לתפקיד סמנכ"ל התפעול של החברה העולמית לצד תפקידו המקומי. "זהו הזמן לכניסתו של דור חדש של מנהיגים לחברה, שיוכלו להצעיד את בטר פלייס קדימה. עבורי, זהו הרגע להמשיך קדימה ולמצוא משימה מאתגרת אחרת, לא פחות מעניינת ומספקת ממה שחווייתי בבטר פלייס" צותת קפלינסקי בהודעה שפרסמה החברה.

אבל כעת התמונה משתנה. עזיבתו של האיש שאחרי לכתו של המייסד, שי אגסי, הפך לפנים של החברה, לצד הקיצוצים שמתרחשים ואלה שעוד ייעשו (ואמורים כך השמועות להיות גדולים אף יותר), בהחלט משדרת תמונה שונה מזו שניסו לשוות לה מובילי החברה רק לפני כחודשים.

מבחינת יחסי הציבור ניתן לומר שהמהלכים האחרונים מהווים פגיעה קשה לגוף שעד כה היה דווקא אשף בתחום הזה. וכאשר כל זה מתרחש בתקופה בה החברה מתחילה בפעילות השיווקית האמיתית שלה, עם מוצר חדש שדורש שינוי גדול בהרגלי הצריכה של הציבור ואמון בגוף שמפעיל אותו, בהחלט מדובר בנזק תדמיתי עצום שקשה לדעת איך ואם תוכל החברה להחלים מימנו.

העובדה שכרגע קצב המסירות אינו תואם את הציפיות מראש אולי אינה אומרת הרבה, שכן זו רק תחילת הדרך של רנו פלואנס ZE בארץ. אבל האם כאשר זו האווירה תוכל בטר פלייס לשכנע את הציבור בהמוניו לרכוש את המכונית החשמלית? האם היא תוכל לעמוד בהתחייבות הגדולה לרנו – לרכוש ולשווק 100,000 מכוניות חשמליות? אלו שאלות קשות שבטר פלייס תיאלץ לעמוד מולן.