הונדה CR-V
ארגון הבטיחות יורו NCAP מפרסם את תוצאות מבחני הריסוק האחרונים. הנבחנים הפעם הם הדור החדש של הונדה CR-V, שנחת כאן כבר בתחילת השנה, וגם סיטרואן C4 פיקאסו החדש, שהוצג לפני מספר חודשים ויגיע לפה רק בתחילת השנה הבאה. גם רכב הפנאי של הונדה וגם המיניוואן של סיטרואן עוברים את המבחנים בהצלחה וזוכים במלוא 5 הכוכבים עם ציונים טובים בקטגוריות השונות.
הונדה CR-V

במבחני הריסוק ליושבים מלפנים הציג ה-CR-V תוצאות מצוינות (93%). בקטגוריית ההגנה על ילדים הוא זכה בציון טוב אך לא מצוין (74%), על אף ביצועים טובים בהגנה הפיסית. זאת בשל הסברים לא ברורים לגבי ניתוק כרית האוויר של הנוסע מלפנים (בעת שימוש בכיסא תינוק) וקשיים בחיבור מושבי בטיחות מאחור. הציון במבחן ההגנה על הולכי רגל, כמקובל ברכבי פנאי, סביר (68%). כך גם הציון בתחום מערכות העזר והבטיחות (גם כן 68%), בין השאר בשל אי-הימצאותה של מערכת להגבלת מהירות כסטנדרט.

ה-C4 פיקאסו זכה לציון טוב מאוד (86%) במבחן להגנה על היושבים מלפנים, כשההערה היחידה של ארגון הבטיחות נובעת מהגנה לא מושלמת על חזה הנוסעים בעת פגיעה מהצד. בכל הנוגע להגנה על ילדים, זוכה המיניוואן לתוצאה מצוינת (88%). הציון בהגנה על הולכי רגל עומד על 68% ומערכות העזר והבטיחות זוכות לתוצאה מכובדת של 81%.