פורד פוקוס
סבב עדכון המחירים המקומי נמשך, וכעת הגיע תורן של פורד ושל מאזדה, השייכות לדלק מוטורס. בדומה ליונדאי, גם כאן לא ניכרים שינויים משמעותיים, בעוד רבים מהדגמים הפופולריים נותרו ללא שינוי במחיר ואצל אחרים נראה שינוי רק בחלק מהגרסאות. עליות מחירים נוספות, כאמור, צפויות להגיע בהמשך – עם הגעתם של משלוחים נוספים, מאחר ועדכון נוסחת המס הירוק לא חל על מלאים קיימים.

עם זאת, קיימות כבר עליות בחלק מהדגמים – וכמעט כולם עלו כמתבקש בדירוג הירוק. למעשה, רק מאזדה 6 החדשה וגרסת ה-2.0 ליטר של ה-CX-5 נותרו ללא שינוי בדירוג הירוק (4). ובכל זאת, מחיריהן של גרסאות ה-2.0 ליטר ב-6 עלו ב-1,000 שקלים, ואילו בגרסאות ה-2.5 ליטר נותרו המחירים ללא שינוי. ב-CX-5, לעומת זאת, המצב הפוך עם עלייה של 1,000 שקלים לגרסאות ה-2.5 ליטר, וללא שינוי ב-2.0 ליטר. מאזדה 2 הוותיקה, על אף שעלתה בדירוג הירוק, נותרה ללא שינוי במחיר לעת עתה. מאזדה 3 נעדרת מהמחירון העדכני עקב ההמתנה לדור החדש, שצפוי לנחות כאן בסוף החודש (או בתחילת החודש הבא).

בגזרתה של פורד המצב דומה, על-אף שרוב הדגמים עלו בדירוג הירוק (למעט אלו שכבר עמדו על 15 המקסימלי, כמובן). פורד פוקוס, המכונית הפופולרית בהיצע, היא גולת הכותרת שלנו כשכל גרסאותיה נותרו ללא שינוי נכון לזמן זה. כך גם המצב ברכב הפנאי הקומפקטי, הקוגה, וכן באדג' ובאקספלורר. מחיר של פורד פיאסטה עלה ב-1,000 שקלים והוא עומד כעת על 77,000 שקלים לגרסה הידנית ו-100,000 שקלים ל-1.6 ליטר האוטומטית. מחיר המונדיאו עלה גם הוא, ב-1,000 שקלים עבור הגרסאות שברמת הגימור טרנד, ו-2,000 עבור רמת הגימור הגבוהה (טיטניום).

את כל המחירים המעודכנים, לשלל הגרסאות, תוכלו למצוא בקטלוג שבאתר. אנחנו, כמובן, נמשיך ונעדכן במידת הצורך.