פולאריס השיקה כלי מדליק שאנחנו לא בטוחים איך לאכול אותו. במבט ראשוני הוא נראה כמו מתחרה ל-X-BOW מבית ק.ט.מ, אך במבט נוסף ומעט מעמיק יותר, מתגלים לנו פרטים נוספים: יש כאן רק שלושה גלגלים. מערך המתלים פשוט יותר. ויש פחות הספק. מבט מעמיק עוד יותר חושף איכות חומרים פשוטה מדי, כזו שמזכירה קטנוע או את הרייזר מבית היצרן. זה בחיים לא ייתן תחרות ראויה למפלצת הכתומה.
 
 
 
אז מה בתפריט? שלדת צינורות, מנוע 'אקוטק' מבית פורד בנפח 2.4 ליטר עם 173 סוסים ומומנט בריא, תיבת הילוכים ידנית עם חמישה יחסי העברה, צמד מושבים ספורטיביים עם רתמות, גג פתוח ושמשה קדמית קטנה ספק מסיט רוח, צמד קשתות התהפכות ומשקל עצמי של 756 קילוגרמים בלבד. כל זה במחיר שיחל ב-20,000 דולר בארה"ב. אין נתונים יבשים בכל הנוגע לביצועים, אבל לא ממש קשה להבין שכל מה שרקחו כאן פולאריס נשמע די מבטיח, ולנו רק נותר לראות אם עלו על נוסחה מנצחת חדשה, ממש כמו שעשו עם ה-RZR בתחום השטח.
 
 
פולאריס סלינגשוט – טמטום בשלושה גלגלים
צילום: מנהל 
שלדת צינורות, שלושה גלגלים, הנעה אחורית ומנוע אחד עם 173 כ"ס
 
ישנם מספר כלים בעלי שלושה גלגלים באולמות התצוגה בעולם, האחד הינו 'מורגן שלושה גלגלים', זהו השם, טענות על השם הלא יצירתי יש להפנות למשרדי מורגן, בבריטניה. הנוסחה דומה, כלי למטרת כיף בלבד, רק ששם יש עיצוב קלאסי מרטיט וצמיגים ברוח התקופה. המחיר אגב, פי 2 וחצי ממחיר הסלינגשוט, כמעט 180 אלף שקלים. קאן אם ספיידר, גם הוא עם שלושה גלגלים, אבל במקום גלגל הגה תמצאו בכלל כידון. אם להודות על האמת, זה נראה יותר כמו טרקטורון עם גלגל חסר מאחור. בקיצור, אין לפולאריס הזה משהו להתחרות בו, הוא בסגמנט משלו.
 
 
 
לצערנו, השעטנז הזה לא יניח גלגליו על אספלט כשר. תקנות בטיחות ישראליות לא יאפשרו את הבאת הפולאריס סלינגשוט ארצה, אל אולמות המכירה. בדיוק כמו שק.ט.מ לא מוכרים כאן את ה-X-BOW, או שאין לשכן שלכם קייטרהאם סופר 7. והפעם חבל מתמיד, כי עם תג מחיר נמוך שכזה, כ-70 אלף שקלים בארה"ב, מקביל שם למחיר של טויוטה קאמרי בת שנה, זו יכלה להיות אופציה מרעננת. שלא לומר חלומית.