מרצדס ישראל ממשיכה בהרחבת מבחר הדגמים וכך, חודשים ספורים אחרי שהוצגה בעולם, מתחיל גם אצלנו השיווק של מרצדס S קופה. אריאל פינטו, מנכ"ל מרצדס ישראל, הבטיח בתחילת השנה שבחודש ספטמבר תנחת גרסת הקופה המלכותית ל-S , והיבואן כך מסתבר לא התעכב בתוכנית החידושים שלו. ה-S קופה המאוד מרשימה למראה תוצע בארץ בתחילת הדרך בשתי גרסאות עיקריות: ה-500 וה-S63 AMG.
ה-500 מצוידת במנוע ה-4.7 ליטר (V8) המוגדש (שני מגדשי טורבו) שמייצר 455 כ"ס (ו-71.3 קג"מ) והיא מאיצה ב-4.6 שניות למאה קמ"ש. כוח זה עובר לכביש דרך תיבה אוטומטית עם שבעה הילוכים והנעה כפולה. המכונית גם חמושה במתלי ה'איירמאטיק' בעלי כריות האוויר והיכולת לשנות מאפייני ניהוג. כן תוצע ה-S קופה עם תפעול חשמלי מלא כולל אוורור למושבים, בקרת אקלים עם שלושה מצבי פיזור אוויר, גג זכוכית, מצלמות וחיישנים היקפיים, חנייה אוטומטית, מערכת מולטימדיה עם מערך שמע מתקדם (ברומייסטר) שכולל ראוטר, תאורת לד חיצונית, חישוקי 19 אינץ' ועוד. המכונית תגיע עם שפע מערכות הבטיחות של מרצדס כולל בקרת שיוט אקטיבית, התראה על סטייה מנתיב ואפשרות לשלב ביניהן כדי שהמכונית תנוע עצמאית.
מרצדס S קלאס קופה: עודף ממיליון וחצי
צילום: מנהל
ה-S63 תעלה לכם כמעט 1.8 מיליון שקלים

ואם 455 כ"ס לא נשמעים מספקים אתם תמיד יכולים לבחור ב-S63 AMG. זו מצוידת במנוע ה-5.5 ליטר המוגדש שמייצר 585 כ"ס ו-91.7 קג"מ ב-2,250 סל"ד. ההאצה למאה תארך 3.9 שניות. גרסה זו תוצע עם מערך המתלים המתקדם יותר שמכונה "מג'י'ק רייד" ואשר יודע לצפות את מצב הכביש ולהתאים לו את מאפייני המתלים. גם גרסה זו תהיה שופעת ציוד ובעלת הנעה כפולה. המחירים יחלו ב-1,390,000 שקלים לגרסת ה-500 ואילו ה-S63 AMG תעלה 1,775,000 שקלים.
לפרטים נוספים על מרצדס S קופה: