תחושות מעורבות נרשמו בקבוצה הישראלית בסופו של יום המרוץ השני. מצד אחד, צוות 3M/פוינטר סיים ראשון את המקצה הראשון והשני (באורך כולל של כ-350 ק"מ) וממוקם במקום הראשון בדרוג הכולל, וצוות קוקה-קולה זירו סיים שני את היום הארוך, משלים פודיום בשליטה ישראלית. אך מהצד השני הרוכב הישראלי, דורון וינטר, נאלץ לפרוש מהמרוץ לאחר שמפגש עם סלע חבוי הסתיים בהתרסקות כואבת ואופנוע מושבת.
ראלי בלקן 2014, היום השני: יום מר מתוק
צילום: עדי "כפרה" שפרן
דורון וינטר נאלץ לפרוש לאחר מפגש עם סלע

המקצה הראשון נערך לחופי הים השחור, ממש על שפת המים, ולמרות נחיתות הכח של הרכב של רז והלל מול מנועי ה-V8 של המתחרים המובילים, הם הצליחו לסיים את הסטייג' ראשונים, כאמור. בסטייג' השני, שהחל מתרחק מהחוף אל פנים היבשת, בשבילים מהירים ובין שדות חרושים (כאשר בחלק מהמקרים החקלאים חורשים גם את השבילים ומקשים על הניווט), הם הצליחו לשמור על המקום הראשון, ממנו יזנקו למקצה מחר.

גם לגל שחם ואופיר קיד היה, כאמור, יום מוצלח, ומלבד פנצ'ר וחישוק עקום לא נרשמו ארועים מיוחדים, והם סיימו את היום במקום השני. בדרוג הכולל הם נמצאים במקום השלישי.

ראלי בלקן 2014, היום השני: יום מר מתוק
צילום: עדי "כפרה" שפרן
גל שחם ואופיר קיד. סיימו במקום השני

הלילה עובר המחנה אל העיירה סליבן, שתהווה את נקודת הזינוק והסיום בימים הבאים. מחר יתחרו הצוותים לאורך 295 ק"מ מדודים של שבילים הרריים וצרים, שונים מאוד מתוואי השטח בו התחרו עד עתה. נקווה כי זה לא יפריע לצוותים הישראלים לשמור על מקומם בצמרת.