בפיג'ו-סיטרואן ישראל מצפים לקצור ב-2015 את הפירות שהבשילו ב-2014, והדגמים החדשים שהציגו פיג'ו וסיטרואן לאחרונה אמורים להגדיל את מכירות שני המותגים באופן משמעותי. היבואן החל לשווק בימים אלה את הדגם החדש של פיג'ו 308, חודשים לאחר הפסקת המכירות של הדגם הקודם. יבואני פיג'ו מתכננים למכור 1500 מכוניות כאלה בשנה. ייתכן ובמהלך 2015 תתווסף למבחר גם גרסת ה-GT החדשה.
ה-308 החדשה כבר כאן. החידושים הבאים בדרך
צילום: מנהל
סיטרואן C4 המחודשת תגיע אלינו מיד לאחר הגעת ה-C קקטוס

היבואן, לובינסקי, יביא ב-2015 גם מתנובת סיטרואן. ראשונה וחשובה ביותר ברשימה זו היא סיטרואן C4 קקטוס החדשה. דוגמאות ראשונות שלה נחתו בארץ כעת לצורך תקינה, לקראת תחילת אספקה בפועל בינואר הקרוב.
כפי שסיפרנו בעבר, הקקטוס תגיע לשוק המקומי כאשר היא חמושה במנוע ה-1.2 ליטר (3 צילינדרים, 82 כ"ס) שישודך לתיבה רובוטית. מכונית מעניינת זו, אמורה להיות גם תחרותית בשוק המקומי בזכות מחיר מטרה של 110,000 שקל, והיבואן מתעתד לשווק אותה בתחום הפנאי הקטן שמתחזק והולך.
בפברואר אמורה לנחות בארץ סיטרואן C4 המחודשת שתוצע עם אותו מנוע (1.2 ליטר, 130 כ"ס) ואותה תיבה אוטומטית (שישה הילוכים) המשרתים את פיג'ו 308 החדשה. הדגם המחודש של סיטרואן יהיה מעט מאובזר יותר מאשר 308 ברמת האבזור המקבילה ועם זאת זול ממנה, והכוונה למכור אותו בכ-130,000 שקלים.
באותה תקופה אמורה להגיע לכאן גם פיג'ו 508 המחודשת שתגיע עם חטיבת הכוח המוכרת שעברה שדרוג קל (165 כ"ס כעת).

ה-308 החדשה כבר כאן. החידושים הבאים בדרך
צילום: מנהל
פיג'ו 508 המחודשת תגיע לכאן בתחילת 2015