במהלך 2014 החלה אלבר ביבוא מקביל של דגמי טויוטה והונדה. במהלך 2015 מתכוונת החברה להגדיל לא רק את היצע הדגמים אלא גם להרחיב את מגוון המותגים.
הדגם הראשון שיגיע הוא לקסוס ES (בתמונה הראשית). מדובר בדגם שאינו מוכר ונמכר כאן ובאירופה, אלא מיוצר ומשווק בעיקר בארצות הברית. לקסוס ES חולק בסיס עם טויוטה אבאלון הגדולה, מכונית הסלון של החברה, הגדולה מקאמרי ושותפה לאותה פלטפורמה. כמו עם קאמרי, גם כאן הכוונה של אלבר היא להתמקד בגרסה ההיברידית, ES300. גרסה זו מצוידת באותה חטיבת כוח – 2.5 ליטר, הספק משולב של 203 כ"ס – שיש בקאמרי. לאחר מכן יבחנו באלבר את הרחבת היצע דגמי לקסוס המיובאים על-ידה, כאשר RX עשוי להיות המועמד הבא.
הלקסוס של אלבר בדרך
צילום: מנהל
וגם טנדר. ענק

אלבר תיכנס גם לתחום חדש מבחינתה עם הטונדרה, טנדר הענק של טויוטה המיוצר אף הוא בארה"ב. דגם זה מתמודד שם ראש בראש מול דודג' ראם, פורד F150 ושברולט סילברדו.

מכונית נוספת שכבר נמצאת בתהליכי תקינה היא הונדה סיוויק קופה. זו תתבסס על אותו מערכת הנעה שאנו מכירים מהסיוויק האמריקנית הרגילה: מנוע בנפח 1.8 ליטר עם 143 כ"ס ותיבה אוטומטית רציפה. סיוויק קופה שונה מהותית מגרסת הסדאן לא רק בעיצובה אלא גם בממדיה. בסיס הגלגלים שלה קצר בחמישה ס"מ והיא קצרה, נמוכה ומעט צרה יותר מהסדאן.

הלקסוס של אלבר בדרך
צילום: מנהל