הדור הנוכחי של סובארו XV הוצג בשנת 2012 והגיע אלינו עוד באותה השנה. תחילה הגיע רכב הפנאי הזה של סובארו עם מנוע 2.0 ל' בנזין (150 כ"ס) והנעה כפולה, ולאחר מכן גם עם תיבה ידנית. מדובר למעשה בגרסת פנאי לאימפרזה (בגרסת ההאצ'בק כמובן) שזכתה להגבהת מרכב, הנעה כפולה ושינויים קלים בעיצוב לטובת מראה אופנתי. בשנת 2014 הגיעה לארץ גם גרסת ה-1.6 ליטר (114 כ"ס) של ה-XV והציעה חבילה מעניינת: רכב פנאי במחיר קרוב לזה של משפחתית ממוצעת.


ביחס למתחרים, ה-XV מציע יתרון אחד משמעותי: מערכת הנעה כפולה המוצעת בכל הגרסאות. בזכות מערכת זו, בקרת משיכה יעילה ומהלך מתלה סביר, ה-XV מציע יכולת שטח מפתיעה למדי וטובה ביחס לקטגוריה. הגרסאות הידניות מוצעות עם הילוך כוח, מה שמוסיף לביצועי הרכב בשטח באופן משמעותי.
רוצים לדעת עוד? צפו בסרטון.

סרטוני הווידאו של 'אוטו' קצרים, ברורים – תכל'ס: כל מה שצריך לדעת על המכונית שאתם שוקלים לקנות. את הסרטונים תוכלו למצוא בדפי הדגם, שם יעמדו לרשותכם גם מפרטים מלאים, חוות דעת מקוצרת ומבחנים מפורטים בהיקף מלא.