ניסאן אלמרה התייצבה זה עתה באולמות התצוגה של היבואן, ממש כפי שדיווחנו שיקרה. אלמרה, המכונה בארצות הברית "וורסה" ומיוצרת במכסיקו, מבוססת על הפלטפורמה הקטנה של רנו-ניסאן שמשרתת גם את נוט, ואורך בסיס הגלגלים של השתיים זהה, 260 ס"מ, ואילו אורכה הוא 445 ס"מ. דגם זה מאפשר לניסאן ישראל להיכנס לתחרות בתחום התת-משפחתיות, תחום בו בולטות מכוניות כמו יונדאי אקסנט, סקודה ראפיד, קיה ריו ועוד. מבחינת ניסאן ישראל מדובר בסגמנט חדש עבורה בו לא פעלה עד היום, למרות שטידה היוצאת הייתה "בסביבה".
עוד לפני תחילת השיווק הרשמי, מסרה ניסאן ישראל מאות יחידות של אלמרה לציי רכב וחברות השכרה, ובמקרה זה מדובר ברמת הגימור הבסיסית. המכוניות שיימכרו כעת לציבור תהיינה בעלות מפרט עשיר יותר באופן משמעותי.
ניסאן אלמרה יוצאת לדרך
צילום: מנהל

עניינים שבמפרט
המכונית החדשה תוצע בארץ עם מנוע 1.6 ליטר שמייצר 110 כ"ס ותיבה אוטומטית רציפה, ושילוב זה מסדר האצה של 12 שניות ל-100 קמ"ש ו-175 קמ"ש מרביים. אלמרה תוצע לקהל בשתי רמות גימור. זו הגבוהה כוללת שילוב צבעים בהירים בסביבת הנהג, מפתח חכם ולחצן התנעה, חישוקי "16, מערכת מולטימדיה עם בלוטות' ותפעול מההגה, בקרת שיוט ועוד.
המחיר, מכוון היישר למרכז הקטגוריה הזו: 110,000 שקלים. הגרסה הבסיסית (ללא חישוקים קלים, עם מערכת שמע פשוטה יותר ופחות קוסמטיקה) תהיה זולה רק ב-1000 שקלים ותכוון כמובן לציי הרכב.

ניסאן אלמרה יוצאת לדרך
צילום: מנהל