היצע הגרסאות של אודי TT החדשה מתרחב עם גרסת כניסה חדשה. גרסה זו חמושה במנוע ה-TFSI המוכר והמוגדש בנפח 1.8 ליטר, המייצר 180 כ"ס ו-25.5 קג"מ. גרסת הבנזין הבסיסית עד כה, בארץ ובחו"ל, הייתה 2.0 ליטר טורבו (230 כ"ס).
המנוע החדש יוצע הן בקופה והן ברודסטר, כשהוא משולב לתיבה ידנית עם 6 הילוכים או אוטומטית רובוטית דו-מצמדית ו-7 הילוכים. התאוצה ל-100 קמ"ש עם התיבה הידנית אורכת 6.9 שניות בקופה ו-7.2 שניות ברודסטר. עם התיבה הרובוטית התאוצה ל-100 כמעט זהה: 7.0 שניות בקופה ו-7.3 ברודסטר. מנוע ה-2.0 ליטר, בכל אופן, מבצע טוב יותר: 5.9 שניות ו-6.1 שניות בהתאמה בגרסת ההנעה הקדמית.
צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 16.6 ק"מ לליטר בקופה ו-16.4 ק"מ לליטר ברודסטר, וכאן התוצאות טובות במעט מאלה של ה-2.0 ליטר: 15.9 ק"מ לליטר ו-15.4 ק"מ לליטר בהתאמה.

אלינו היא צפויה להגיע במהלך שנת 2016.