הדור הנוכחי של מיצובישי לנסר נמצא איתנו כבר משנת 2008 (הוצגה ב-2007), נצח במונחי עולם הרכב. המשפחתית של מיצובישי כבר עברה מספר עדכונים בעבר (מתיחת פנים, החלפת מנוע ה-1.5 ל' ל-1.6 ליטר ועוד) וכעת מיצובישי מבצעת עדכון נוסף.
העדכון הנוכחי מינורי למדי וכולל, בעיקר, עיצוב מחודש לחזית. השבכה הקדמית שהוגדלה בעברה חזרה לממדים הגיוניים יותר שקרובים לאלה טרום מתיחת הפנים הקודמת. הפגוש הקדמי המחודש יוצר מראה מעט מחויך מבעבר ועכשיו גם משולבת בו תאורת לד-יום נאה, כמצופה.

מיצובישי לנסר תא נוסעים
צילום: מנהל
בצד המכאני היצרנית מספרת על דור חדש לתיבת ההילוכים הרציפה וטוענת לפעולה חלקה ויעילה מבעבר. כרגע חשפה היצרנית את הגרסה לשוק האמריקאי המוצעת עם מנועי בנזין בנפח 2.0 (148 כ"ס) או 2.4 ל' (168 כ"ס), ואלו אינם רלוונטיים לשוק האירופאי. ניתן לשער שהגרסה האירופאית, תוצג בקרוב.

מיצובישי לנסר החדשה מבט מאחור
צילום: מנהל