חברת עופר אבניר ממשיכה להרחיב את היצע דגמי הוסקוורנה בארץ, והמצטרף החדש למבחר הוא דגם ה-701, אחיו הכחול-צהוב של ה-KTM690 (KTM היא בעלת הבית של הוסקוורנה, ושתי החברות חולקות מנועים ורכיבים נוספים רבים). מדובר באופנוע עם מנוע סינגל גדול (690 סמ"ק) וחזק (67 כ"ס) ושתי גרסאות – אנדורו וסופרמוטו. שתי הגרסאות חולקות רכיבים רבים, אך יש הבדלים מתבקשים במתלים (קצרים וקשיחים יותר בסופרמוטו), בבלמים וכמובן בצמיגים - חישוקי "17 עם צמיגי כביש בסופרמוטו, חישוקי "18 ו-"21 באנדורו.
בשני המקרים, כך מצהירה הוסקוורנה לא מדובר באופנועי קצה מחודדים וחד-מימדיים, אלא באופנועים שהם נוחים ושימושיים מספיק כדי לשמש כאופנוע יומיומי – יורשים מודרניים לכלים בסגנון ה-XR650L, למשל. המפרטים בהחלט תומכים בהצהרה הזו, החל מהמשקל שגבוה משמעותית משל כלי שטח טהורים (147 ק"ג, כ-30 ק"ג יותר מאופנועי אנדורו 450 סמ"ק) וכלה במרווח טיפולים של 10,000 ק"מ, בהחלט יתרון עבור מי שהאופנוע הזה ישמש אותו ככלי תחבורה.
הוסקוורנה
צילום: מנהל
מחיר שתי הגרסאות זהה – 70,000 שקלים, מחיר מעט גבוה יותר משל ה-KTM המקבילים.
אנשי אבניר ניצלו את ההזדמנות כדי להכריז על מספר חידושים לקראת 2016. הראשון הוא "הוסקוורנה VIP" – "החלטנו לקצר הליכים עבור הלקוחות שלנו, כדי שלא יתקלו בטרטור המקובל של 'זה לא אני, זה הוא, צלצל למספר הזה' כשהם צריכים משהו" הסביר קובי גילון, סמנכ"ל דו-גלגלי בעופר-אבניר "לכן הגדרנו אדם בכל מחלקה שיהיה אחראי על הקשר עם הלקוחות, ויתן מענה לכל הצרכים שלהם".
הוסקוורנה 701
צילום: מנהל
בנוסף תפתח בקרוב אבניר חנויות קונספט תחת השם "האסקי שופ" שתציע אביזרים ושיפורים ללקוחות החברה (וגם לרוכבי מותגים אחרים) במטרה לחזק את הקשר בין הלקוחות למותג. כמו כן מתכוונים בחברה להעביר בחנויות (חנות ראשונה תפתח בקרוב בת"א, ולאחר מכן יפתחו חנויות נוספות ברחבי הארץ) סדנאות בנושא טיפול באופנועים. סדנאות אלו יצטרפו לפעילות הקיימת של מועדון הלקוחות, שכוללת הדרכות רכיבה וטיולי שטח.
"את 2015 סיימנו בצמיחה חזקה, עם מכירה של יותר מ-211 כלים" הכריז גילון "והיעד הוא לסיים את 2016 עם מכירות של 300 כלים, הן בזכות פעילות השיווק והן בזכות היצע הדגמים המתרחב של המותג".
הוסקוורנה 701
צילום: מנהל