פרארי חשפו היום, יום ב' ה-8 לפברואר, את מתיחת הפנים ל-FF הכמעט 'משפחתית' שלהם. עיצוב השוטינג ברייק נשמר, כמו גם יחידת הכוח וההנעה. השם לעומת זאת, כבר לא יכלול את צמד האותיות FF וכעת נקרא GTC4Lusso - שם המייצג את משפחת ה-330GTC (למרות שאחותה, בעלת מבנה ה-2+2 הדומה לזה של ה-GTC4Lusso, נקראה 330GT) וכן את דגם ה-250 GT Berlinetta Lusso שהיה בזמנו הדגם של פרארי ששילב ביצועים ופאר יחדיו. המספר 4 הוא, כפי שלמדנו בבית הספר, תוצאה של 2+2.
פרארי GTC4Lusso נחשפה
צילום: מנהל

צללית השוטינג ברייק נשמרה, אך כן בוצעו שינויים משמעותיים במרכב. יחידות התאורה מלפנים, מכסה המנוע, הפגוש הקדמי, הכנפיים הקדמיות, החישוקים, הגג הונמך מאחור, יחידות התאורה האחוריות הוחלפו בצמד פנסים עגולים בכל צד, הפגוש הקדמי אינו דומה לקודם ואפשר להמשיך מכאן ועד מחר.
פרארי GTC4Lusso נחשפה
צילום: מנהל

יחידת הכוח נשארה כשהייתה: מנוע 6.2 ליטר בתצורת V12, רק שהפעם בתא המנוע פינו מקום ל-30 סוסים נוספים. אם בדגם טרום מתיחת הפנים היו 660 כ"ס, כעת תמצאו 690 כ"ס (ב-8000 סל"ד). נתון המומנט גדל ב-1 קג"מ בלבד, מ-69.9 ל-71 קג"מ כאשר 80% מהם מגיעים כבר ב-1750 סל"ד. חלק מנתונים אלו מגיעים הודות להעלאת יחסת הדחיסה במנוע ל-1:13.5 במקום 1:12.3 בעבר.
פרארי GTC4Lusso נחשפה
צילום: מנהל

מה עוד? פרארי לא מעניקים מידע על תיבת ההילוכים, אלא מספרים שבנוסף להנעה הכפולה יש גם היגוי אחורי. חלוקת המשקל היא 47% לפנים ו-53% לאחור. אורך המכונית הוא 492 ס"מ, רוחבה 198 ס"מ, גובהה 138 ס"מ ומשקלה היבש עומד על 1790 ק"ג. כמו בעבר גם כעת למכונית תצורת מושבים של 2+2 והיושבים מלפנים ייהנו ממסך מגע בגודל "10.25.
פרארי GTC4Lusso נחשפה
צילום: מנהל

ביצועים? 3.4 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, לעומת 3.7 שניות ב-FF המוחלפת. המהירות המרבית נותרה כשהייתה - 335 קמ"ש.
פרארי GTC4Lusso נחשפה
צילום: מנהל
פרארי GTC4Lusso תוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה (3 במרץ עד ה-13) חמש שנים בדיוק מאז הוצגה ה-FF בתערוכת ז'נבה 2011. אלינו היא תגיע ברבעון השלישי של השנה ומחירה יעמוד על 2.7 מיליון שקל.
פרארי GTC4Lusso נחשפה
צילום: מנהל