שברולט טראקס הושק בשנת 2012 ועבור היצרנית האמריקנית מדובר בהצלחה של ממש. הוא נמכר ב-73 שווקים שונים בכ-400 אלף עותקים, לא רע בכלל. אצלנו הוא נחת בסוף שנת 2013 וגם כאן הוא זכה להצלחה נאה ואף סיים את שנת 2015 במקום השני במסירות בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים. ובכל זאת, במבחנים שערכנו לו עלו כמה טענות – חלקן הגדול נוגע לתא הנוסעים הזול למראה ולמגע – בדיוק התחום בו שברולט מבטיחה כי טיפלה במתיחת הפנים של הדגם.

כן, שבוע אחרי שהאח מבית אופל הוצג במהדורה מעודכנת, גם שברולט טראקס זוכה לעבור מתיחת פנים די משמעותית. כאמור, תא הנוסעים טופל בצורה מקיפה וכמעט שלא נותר פאנל שלא שונה או הוחלף. הדשבורד עוצב מחדש, כך שכעת המראה הכללי מזכיר את זה של הקרוז החדש, וגם הקונסולה המרכזית לובשת צורה חדשה בזכות ארגון מחדש לפקדי המיזוג ומערכת המולטימדיה. פתחי המיזוג המרכזיים ירדו למטה (לצדי מסך מערכת המולטימדיה) ואלה שבצד שינו את צורתם (היו עגולים בעבר). תא הכפפות הקטן שמול לנוסע הוסר, והנהג ימצא מולו לוח מחוונים חדש ובוגר יותר מזה המוחלף (שהזכיר במראהו לוח מחוונים של אופנוע). בנוסף, שברולט מבטיחה כי איכות החומרים ובידוד הרעשים שופרו משמעותית בטראקס המעודכן.
שברולט טראקס המחודש
צילום: מנהל

גם העיצוב החיצוני זכה לעדכון משמעותי, עם חזית חדשה לחלוטין הכוללת סבכה ויחידות תאורה בסגנון הקרוז והמאליבו החדשות. מאחור השינויים פחות משמעותיים וביניהם ניתן למנות יחידות תאורה חדשות ודלת תא מטען שזכתה לשינוי קל.

הטראקס המחודש יוצע עם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות שלא הוצעו בעבר – התרעה על סטייה מנתיב, התרעה לפני תאונה, התרעה על תנועה צולבת בנסיעה לאחור ומערכת ניטור כלי רכב בשטח מת.

שברולט מספרת כי הטראקס יוצע עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ל' ותיבת הילוכים אוטומטית. לא ברור אם מדובר במנוע הטורבו החדש (שגם מוצע במוקה X המחודש ובקרוז, למשל) אך מכיוון ששברולט לא מכריזה על כך בגאווה ונתוניו דומים מאוד לאלה של היוצא (138 כ"ס, 20.4 קג"מ) לא נופתע אם יתברר כי הטראקס המחודש ממשיך עם מנוע הטורבו המוכר.

משברולט ישראל נמסר כי הטראקס המחודש צפוי להגיע לישראל, אך בשלב זה מוקדם לקבוע מתי.
שברולט טראקס
צילום: מנהל