מיצובישי טרייטון, מחליף ההאנטר, ניצח אצלנו את המבחן ההשוואתי לטנדרי השטח היקרים - ועכשיו הוא מגיע אלינו למבחן ארוך טווח. במבחן שכזה, כרגיל, נוכל להתרשם מהחיים במחיצת הרכב לאורך תקופה ונוכל לראות כמה טוב מצליח לשלב הטרייטון בין רכב שטח לסופי שבוע ורכב לשימוש יום-יומי.
הטרייטון שהצטרף לחניה המערכתית הוא ברמת הגימור הגבוהה, דקאר. זו פונה בעיקר ללקוחות הפרטיים, בשונה מרמות הגימור הבסיסיות הנמכרות כרכבי העבודה לציי רכב כגון קק"ל או חברת החשמל. במקרה של הטרייטון, מדובר ביותר מרמת גימור - מעבר לאבזור נוחות עשיר יותר, יש כאן גם מנוע חזק יותר (181 כ"ס לעומת 154 כ"ס) ומערכת ההנעה מתוחכמת יותר (היא כוללת דיפרנציאל מרכזי, מה שמאפשר שימוש בהנעה כפולה גם בכביש). כמו כן, גרסה זו מציעה גם מערכת בטיחות חשובה - התרעת סטייה מנתיב מקורית - מערכת בטיחות מתקדמת שאיננה דבר נפוץ עדיין, בטח לא ברכבי עבודה.
הטרייטון הגיע אלינו בצבע שחור מבהיק וחדש לחלוטין - רק 300 ק"מ על מד המרחק. בחודשים הקרובים אנו מתכננים לרדת איתו לשטח, להסיע ילדים לגנים, להעמיס את הארגז ולנדוד לקצוות הארץ... בקיצור, לבדוק אותו לעומק.
נתראה שוב בדיווח השימוש הראשון!
מיצובישי טרייטון – ארוך טווח
צילום: איתי שטיינברג