קרסו, יבואנית ניסאן לישראל, הודיעה היום (ראשון) על התחלת השיווק של ניסאן אלטימה מתוחת הפנים. השינויים הם קוסמטיים בעיקרם, הן מבפנים והן מבחוץ.
ניסאן אלטימה המחודשת בישראל – מ-165,000 שקל
צילום: מנהל
כפי שדיווחנו לפני כמעט שנה, האלטימה – שנחשפה ב-2012 – קיבלה את שפת העיצוב החדשה והאגרסיבית של ניסאן-ארה"ב. מלפנים מדובר על חזית חדשה, אגרסיבית יותר למראה מבעבר. גם הזנב זכה לעיצוב מעודכן, אם כי כאן מדובר על עדכון מינורי יותר. בכל מקרה, תאורת ה'לד' שנוספה לדגם במסגרת מתיחת הפנים, איננה מוצעת בישראל.
מבפנים, מדווחים בניסאן על תא נוסעים מעודכן, הן עיצובית והן ברמת איכות הגימור, עם חומרי דיפון איכותיים מבעבר. מעבר לכך, מפרט האבזור נותר כשהיה, כולל מערכת מולטימדיה (בהתקנה מקומית) עם מסך "8, המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד וכוללת מערכת ניווט Waze. יחד עם זאת, במסגרת מתיחת הפנים, קיבלה האלטימה גם מערכות בטיחות מתקדמות, אך אלו אינן מוצעות בארץ בשלב זה.
ניסאן אלטימה המחודשת בישראל – מ-165,000 שקל
צילום: מנהל
מבחינה טכנית, אין שינויים של ממש. יחידת ההנעה, בנזין 2.5 ליטר עם 182 כ"ס ותיבה אוטומטית-רציפה, נותרה כשהייתה. יחד עם זאת, בעניין המתלים, מציינים אנשי ניסאן כי המתלים עברו כיול מחודש.
בשורה התחתונה, נמצאת שורת המחיר. זה הוזל ב-10,000 שקלים לעומת הדגם ששווק עד כה, וכעת נדרש מחיר של 165,000 שקלים, במקום 175,000 שקלים. המחיר המוזל הופך את ניסאן אלטימה לרלוונטית מבעבר, עם יתרון בהיבט יחידת ההנעה החזקה יותר, לעומת מתחרות המוצעות עם מנועי 2.0 ליטר, כדוגמת מאזדה 6 וטויוטה אוונסיס.

ניסאן אלטימה המחודשת בישראל – מ-165,000 שקל
צילום: מנהל