אנחנו ממש לא רוצים להיות בנעליו של ניקו רוזברג. אחרי פתיחת עונה מוחצת, עם חמישה נצחונות רצופים, היה נראה שהשנה שום דבר לא ימנע מניקו רוזברג לקטוף את תואר האליפות, לראשונה בחייו. שום דבר, חוץ מלואיס המילטון - ורוזברג בעצמו.
כי כן, גם בגרנד פרי ההונגרי, שנערך במסלול ההונגרורינג היה זה שוב לואיס המילטון שחצה ראשון את קו הסיום, משלים מהפך בצמרת - למרות שרוזברג סיים שני (עם עוד סיום 1-2 למרצדס, ששולטת במסלול ללא עוררין גם השנה), טיפס המילטון לראשות הטבלה.

רוזברג, שמעולם לא הצליח להגיע לשלישיית הצמרת על מסלול זה, הפתיע את כולם כאשר בסוף מקצה דירוג כאוטי, שהופסק מספר פעמים (בשל גשם ותאונות), השיג את הקפת הדירוג המהירה ביותר. ואולם הפעם הוא זינק פחות טוב מהמילטון, שנטל את ההובלה ולא שמט אותה לרגע. למעשה, גם דניאל ריקרדו הצליח לעבור את רוזברג בזינוק, אך הגרמני הצליח לחזור למקום השני מהר מאוד. מכאן ניהל ריקרדו מירוץ סולידי וסיים שלישי עם מכונית הרד-בול המשתפרת. פרארי נראו טוב יותר ביום המירוץ מאשר במקצה הדירוג: סבסטיאן פטל הצליח לעבור את מקס וורסטפן ולסיים רביעי. חברו לקבוצה קימי ראיקונן זינק מהמקום ה-14 בתום מקצה דירוג לא מוצלח, והצליח להתקדם עד למקום השישי. את חלקו האחרון של המירוץ הוא בילה בלחץ מתמשך על הנהג ההולנדי הצעיר, ובאחד מניסיונות העקיפה נוצר מגע בין שתי המכוניות. לטענת אנשי פרארי וריאקונן, וורסטפן חסם באופן לא חוקי ומן הסתם בהמשך נשמע עדכונים על החלטת מנהלת המירוץ בנוגע לעניין.
שביעי סיים פרננדו אלונסו במקלארן לפני קרלוס סיינז (טורו-רוסו), ואטרי בוטאס (וויליאמס), וניקו הולקנברג (פורס-אינדיאה).
המילטון נוטל את ההובלה
צילום: מנהל
1. לואיס המילטון- מרצדס
2. ניקו רוזברג- מרצדס
3. דניאל ריקרדו- רד-בול
4. סבסטיאן פטל- פרארי
5. מקס וורסטפן – רד-בול
6. קימי ראיקונן- פרארי
7. פרננדו אלונסו -מקלארן
8. קרלוס סיינז -טורו-רוסו
9. ואטרי בוטאס –וויליאמס
10. ניקו הולקנברג -פורס-אינדיאה

אליפות העולם לנהגים
1. לואיס המילטון - 192 נק
2. ניקו רוזברג - 186 נק'
3. דניאל ריקרדו- 115 נק'
4. קימי ראיקונן- 114 נק'
5. סבסטיאן פטל- 110 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. מרצדס – 378 נק'
2. פרארי – 224 נק'
3. רד-בול – 223 נק'
4. וויליאמס - 94 נק'
5. פורס-אינדיאה - 74 נק'
המילטון נוטל את ההובלה
צילום: מנהל