"אוטונומיה" ו"קישוריות" הן מילות הבאז הנוכחיות בעולם הרכב. כולם רוצים מכונית אוטונומית, וכולם מדברים על היתרונות האדירים של מכוניות שיוכלו לתקשר בינהן, ולהעביר מידע על סכנות ופקקים. אלא שיגואר היתה עסוקה בדברים אחרים בשנים האחרונות - המעבר לבעלות הודית, הרחבת היצע הדגמים ופיתוח מנועים חדשים. לכן היא נכנסת לתחום האוטונומיה והקישוריות באיחור. איחור עליו תנסה לפצות בתקציב פיתוח ענק ופרויקט שאפתני, במסגרתו ייוצרו כמאה אבות טיפוס במהלך ארבע השנים הקרובות, שיערכו ניסויים בכבישים ציבוריים בסביבת קובנטרי וסוליהול באנגליה.
המכונית האוטונומית של יגואר תכונה "CAV", ראשי תיבות של Connected and Autonomous Vehicle, והיא תכלול מערכות שונות בתחום הבטיחות המתקדמת וקישוריות בין מכוניות, מערכות שאמורות להיות הבסיס למכונית האוטונומית העתידית.

בשלב הראשון יבחנו ארבע מערכות בטיחות ותקשורת בין כלי רכב בנסיעה על כבישים ציבוריים:
ROADWORK ASSIST - מערכת לזיהוי עבודות כביש, כדוגמת קונוסים ומחסומים. במקרה כזה תפנה המערכת את המכונית לנתיב פנוי.
SAFE PULLAWAY - מערכת בלימה אוטונומית חכמה, בעלת יכולת לפעול בצמתים. כמו כן, מערכת זו מסוגלת לזהות מצב של בחירת הילוך שגויה (שילוב להילוך אחורי במקום קדמי, או להיפך) ותנועה לעבר מכשול, ולבלום את הרכב.
OVER THE HORIZON WARNING - מערכת תקשורת בין כלי רכב. באמצעות מערכת זו תוכל המכונית לקבל מידע, ממכוניות אחרות או תמרורים מיוחדים, אודות מכשולים הנמצאים מחוץ לטווח הראיה של חיישני המכונית.
EMERGENCY VEHICLE WARNING - מערכת לתקשורת בין המכונית ובין כוחות הביטחון וההצלה. מערכת זו נועדה להתריע בפני הנהג על מכוניות חירום הנמצאות בסביבה שיש לפנות עבורן את הדרך.