אודי הציגה בפריז את ה-RS3 סדאן – גרסת סדאן ל-RS3 המוכרת, שעד היום הוצעה במרכב 5 דלתות בלבד ('ספורטבק', באודית). לא רק נפח תא המטען גדל, גם ההספק עלה – ולא במעט.
אודי RS3 סדאן
צילום: מנהל
המנוע אותו מנוע – 5 צילינדרים, 2.5 ליטר, מגדש טורבו – אולם, שינויים שונים (אודי לא מפרט באלו שינויים מדובר) הביאו להפחתת משקל של 26 ק"ג בבלוק המנוע, ואלו מסייעים להגברת היעילות ולהשגת נתונים טובים יותר. ל-RS3 סדאן הספק של 400 כ"ס ומומנט של 48.9 קג"מ, תוספת של 33 כ"ס ו-1.5 קג"מ בהשוואה להאצ'בק, ואלה עושים אותה למשפחתית-סדאן החזקה מסוגה; למרצדס CLA45AMG הפסק של 381 כ"ס. שיא המומנט מושג בסל"ד מעט גבוה מזה שבהאצ'בק: 1700-5850 סל"ד מול 1625-5550 סל"ד.
הביצועים אף הם טובים יותר, וה-RS3 מאיצה ל-100 ב-4.1 שניות (4.3 ש' בהאצ'בק). המהירות המרבית נותרה 250 קמ"ש (הגבלה אלקטרונית; 280 קמ"ש ללא הגבלה). מפשק הסרנים ב-RS3 הורחב ב-2 ס"מ מלפנים וב-1.4 ס"מ מאחור.

אודי RS3 סדאן תא נוסעים
צילום: מנהל
אודי תציע ב-RS3 סדאן, לראשונה, 'סייען פקקים' אקטיבי – מערכת המשלבת בין מנגנון הבלימה האוטונומי ומנגנון תיקוני ההיגוי האקטיבי לבין מערכות ההתרעה המדווחות על תנועה חוצה בצדדים ומאחור, לטובת נהיגה אוטונומית בתנועה פקוקה.
אודי RS3 סדאן תוצע בסין ובארה"ב בקיץ 2017. מצ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, נמסר לאוטו כי הדגם החדש יגיע לכאן באותה תקופה.
אודי RS3 סדאן – קוצים בישבן
צילום: מנהל